Svar på tråd

PP 1 - 7-8 DPO

Liten oppdatering. Har hatt en del murring på venstre side siste dagene, som er samme side som jeg tror egget slapp denne mnd. I går og i dag har jeg hatt bittelitt rosa spotting. Har hatt litt mer kremete utflod nå og i dag kom det små "blodflekker" eller bittesmå slintrer i den... Det har jeg aldri hatt før, men rett før det skjedde hadde jeg veldig mye murringer. Må ærlig innrømme at jeg blir litt sjokkert om jeg ikke er gravid denne mnd, da jeg normalt sett aldri har murringer :love7

Ellers er humøret litt opp og ned, men det kan også komme av at jobb er litt dritt om dagen. Jeg er en del fysen på søtsaker, men trenger jo absolutt ikke å være gravid av den grunn :hilarious::hilarious: Klarte ikke å holde meg og sprakk på testkjøret på morgenen i dag. Selvfølgelig var de negative, tror nok jeg er nærmere 7 enn 8 dpo, men er veldig usikker på når EL faktisk var. Nå som jeg først har begynt å teste så må jeg jo fortsette, så gleder meg allerede til i morgen :smiley-bounce012 Eneste kjipe var at jeg i dag kjente på den store skuffelsen med negative tester. Er rart med det selv om man vet at det er tidlig og sjansene er mye større for negativ selv om man kanskje er gravid, så er det en egen skuffelse med hver negative test. Jeg blir i alle fall fort lei meg og motløs av det. I morgen kommer bestemoren til samboer og skal bo hos oss i 5 dager så det blir forhåpentligvis koselig. Ellers skal jeg oppdatere når det skjer noe mer på denne fronten :Heartred

Back
Topp