PP 1 - 2 DPO
Ja da er jeg også over i DPO-land. Det er veldig deilig å "endelig" føle at det går fremover da jeg syntes dagene frem til EL var grusomme denne gangen siden EL kom så sent. Ellers går det i mye jobb og kos med lille snuppa hjemme. Samboer er fortsatt i permisjon siden hun ikke begynner i bhg før i august. Prøver å ikke tenke for mye på ventingen, men kjenner jo at tanken streifer meg et tosifret antall ganger i løpet av en dag
Veldig klar for å begynne å teste etterhvert. Håper jeg klarer å vente til 8 DPO, det var da jeg fikk positiv sist. Jeg er jo egentlig en kronisk testtøs, så tviler jo
Prøver å holde meg opptatt nå i venteperioden, så i dag har jeg så smått begynt å pakke ned litt ting til vi skal til syden. Tenk at jenta vår skal på sin første sydentur
Hun har flydd en gang innad i Europa på storbyferie som gikk helt supert, så tror det kommer til å gå fint. Vi har også med mamma, tante og kusinen min, så da er vi flere til å passe på og veksle litt mellom oss. Har blitt lovet at jeg og samboer skal få gå ut og spise litt middager alene, så det blir helt magisk! Spent på om vi klarer å holde det skjult dersom jeg finner ut at jeg er gravid før ferien, tviler egentlig sterkt... Vi får ta det som det kommer