Svar på tråd

PP 1 CD 20

I følge Flo var EL i går, og premom sier EL er i dag ut ifra testene jeg har tatt bilde av. Så da regner jeg at jeg er 1 DPO i morgen. Har fått lagt inn godt med aksjer denne runden da EL kom seint hvertfall  :hilarious:  Nå begynner den virkelige ventingen. Prøver å ikke få for høye forhåpninger, men samtidig så satt førstemann på det første ordentlig forsøket så hodet ønsker jo å tenke at det skjer igjen :angelic:

"Heldigvis" har jeg nå 11 vakter på rad, 2 fullført og 9 igjen, så da håper jeg at jeg kanskje ikke har kapasitet til å tenke så mye på ventingen. Det er mye som hadde klaffet fint om spiren satt nå, bortsett fra at svigerbestemor (er det egentlig et ord?:p) kommer på besøk ca.rundt tiden jeg skal begynne å teste. Har planlagt hvordan jeg eventuelt skal fortelle det til samboer, ikke at han vil bli så sjokkert, han har jo vært med på lagingen... Men det er dessverre ikke helt gjennomførbart med besøk oppå oss. Vi får bare se hva det blir til :Heartred[ATTACH=full]439720[/ATTACH]

Back
Topp