Snart klar for Barcelona!!!

tingeling1

Forumet er livet
I morgen vender vi nesa mot varmere strøk, nærmere bestemt Barcelona. Gleder meg sånn!!! Gruer meg litt og forresten.....vil ikke reise fra jentene..... Uff, sånn er det alltid når vi skal reise et sted uten dem, men jeg vet jo at de vil ha det bra hos besteforeldrene sine....

Men jeg gleder meg til å spise masse tapas, vandre gatelangs hånd i hånd med mannen min, bade i havet (forhåpentligvis), få spa-behandling, drikke vin, være lenge opp,slappe av, være på sightseeing, spise laaaaaaaang frokost, og ikke minst shoppe!!![:D][:D]

Kryss fingrene for at flyet vårt går som normalt, og at vi får bagasjen med en gang vi kommer ned! [8D] Og at vi ikke blir frastjålet noe denne gangen.....

ååå... God tur! Kos dere kjempe mye!
Blir nok deilig [:D]

God tur[:D][:D]
kose dere masse og pleie kjærlighet[:)]

så heldig du er! kos deg masse[:)] skjer nok så mye der at du ikke får så god tid og tenke på jentene.. mitt tips er og finne på ting hele tiden,ikke legg deg ned og se på bilder på mobilen[8D][;)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Goood tur!!! [:D]

håper dere får en fantastisk flott tur!!!! [:D][:D][:D]

Så heldig du er!!![:D][:D] Jentene klarer seg nok!! Kos dere sammen og nyt det litt for oss andre som sitter igjen i kalde og våte Norge!!![:)][:)]

Back
Topp