Snart juni!

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Om 6 timer er det juni dere! :D :D
JIPPII! :D

Hvordan står det til med oss? :)

Oh luv it! Tre timer til nå :) liker nedtellinger :)

Formen er fødeklar, kroppen er sliten og lei nå, men prøver alt jeg kan å holde motet oppe i tilfelle det blir overtid...

Sent from my iPhone using BV Forum

Formen er tipp topp :D 14 dager til termin. Gikk leeenge over sist, forberedt på det nå også. Ut kommern, en eller annen dag :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Formen fin :) begynner å bli litt tungt nå.. Har vært ute å holdt på i hagen store deler av dagen så skal ikke klage så alt for mye ;) er 1uke til termin idag men håper hun kommer ut snart :) er så spent på hvordan hun ser ut.. Men dagene går jevnt og trutt.. Heldigvis ikke så alt for utålmodig enda! :)

Så fint å se at formen til så mange er fin! :) Tross for at man begynner å føle seg litt tung og sliten, det er jo ikke så rart :P

Formen min er kjempefin, men jeg må si jeg gleder meg til å bli kvitt magen :) Og gleder meg kjempemye til å få se den lille prinsessa vår <3 :)

Ja, hurra for juni! :) :) To uker til termin, SÅ spent på når hun kommer..! Prøver å smøre meg med tålmodighet, og uansett er det maks 25 dager til vi har henne i armene våre <3 Føler liksom at hun kommer før termin, -men det er en skummel følelse å ha.. ;)
Formen er faktisk veldig fin! :) Bekkenet er fryktelig kranglete fortsatt, selvsagt, men bortsett fra det føler jeg meg overraskende lite tung og sliten - tvert imot, i grunn..! :) Sånn har jeg ikke vært i tidligere svangerskap ;) Deilig; da føles det ikke som noen krise å måtte vente en stund til heller, liksom.
Nå skal jeg ut i sola med boka mi - ikke så verst ventevær, dette! ;) :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

3 dager igjen til termin med min førstefødte! Kjenner kroppen forbereder seg hver dag, og kommer ikke til å bli overrasket når fødselen starterelsker været, blir brun og fin, får strikket, lest og spiser deilig mat! Men er vanskelig å tenke på noe annet enn det forestående... Har hatt 3 uker permisjon, det har gått sykt fort- så håper de neste dagene fortsetter sånn!!
Lykke til alle mammaer!

Back
Topp