snart jul!!!!!

Midt Norge

Elsker forumet
el,karnsje ikke enda da,men gleder meg til jul.... Er det noen flere som gjør det ell? Har dere begynt å kjøpe julegaver da?
[:D]

huff vil ikkje tenke på julestresse ennu... har nesten bærre mainnfolk å kjøp gava t å æ HATA å kjøpe gava t men. vi e bærre 2 jente i familien

Gleder meg ja... har begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe inn til jul. Men ikke noe særlig mer. Dyrt med jul da.

Gleder meg til jul jeg også (så klart!) ..
men har ikke begynt med julegaver ennå, men jeg tror jeg snart må begynne .. har ganske stor familie pluss at samboeren har stor familie så det blir mye utgifter i gaver. Har sagt hvert år at neste ÅR skal jeg begynne tidlig, men det blir med tanken ..

Jeg gleder meg også til jul, men faktisk veldig mye til forberedelsene også, elsker å pynte til jul[:)]

Jeg har ikke kjøpt noen julegaver enda, men jeg tenkte jeg snart skulle begynne, eh.. det sier jeg hvert år da men....

Gleder meg bare til julebrusen kommer jeg nå[:)]

Så i går at julemarsipanen er på plass i kiosken allerede. Yum!
Hører noen klager over at julevarene alltid er på plass for tidlig,
så man går lei lenge før tiden, men oktober-jule-marsipan er et tiltak jeg støtter.

Fnis

Jeg gleder meg kjempe masse til jul!! Er ferdig med alle julegavene.. Unntatt de vi kjøper til hverandre, som blir en ny mobiltelefon! Alt er fedig pakket og ligger i poser som skal til de forskjellige hjem! Jeg støtter også marsipanen! Har sikkert spist ti poser allerede[8D]

Er ferdig med julegave til de 3 minste søskna mine, og til dattra til storebroren min.
Har funnet gave til mamma'n min og søstra til mannen min, men mangler gave til pappa'n min og pappa'n hans, og bursdagsgave til pappa'n min (som har bursdag i jula) og til mamma'n hans og til mannen min.. Ellers er det jo "bare" til noen nære venner, og der finner jeg alltids noe.

Grugleder meg til å finne gave til mannen min, for han ønsker seg bare data-greier og vil aller helst kjøpe det selv[8D] I fjor fikk han batteri-drill, da, og det var suksess.. blir vanskelig å følge opp den, tror jeg[8|]

Noen gode forslag til gaver til en skikkelig handyman?

Stoorgleder meg til jul jeg..

Julegavene er på planleggingsstadiet enda, skal vel handle mesteparten neste uke..
Jeg er heller ikke så glad i å kjøpe til alle mannfolka. Og ihvertfall ikke de som har litt god råd og kjøper seg alt de vil ha selv!! [:-]

Men i år skal vi kjøpe noen vær-stasjoner, med bilde av været, grader og masse anna artig..
Beste gava samboer har fått av meg, var ei talje til å ha i garasjen! Da løfta han motorer i hytt og pine ei stund!
Ellers er det mye slike små kofferter med små duppeditter til driller og andre ting å få kjøpt.
Samboer har alt av slik, uheldigvis! Men jeg fikk han til å krysse av i en katalog jeg "Luna-guiden". Da fikk jeg mange tips!

Jeg har også rukket å spist flere poser julemarsipan!
Her var det folk som klagde i avisa, for den kom så tidlig. Men jammen måtte jeg lete lenge til jeg fant den!! [:D]

I fjor gledet jeg meg til jul, da hadde jeg plutselig fått "familie"! Samboer med verdens kjekkeste mann, og med han fulgte det med 2 tenåringer... [8D] og i år blir det jammen alle oss, + høygravid da!!!! Og jeg gleder meg som en unge!!!!! Skal ha permisjon fra midten av desember, så jeg skal nyte førjulstida skikkelig!!!! Men julegavene bør jeg jo være ferdig med til da.... Er ikke noe gøy å shoppe med DÈN magen!!!?

Har så smått begynt å tenke på julegaver, men det har blitt med tenkingen.... Skal prøve å begrense julehandelen i år - det er nok av ting vi trenger til lille Vetle kommer, selv om vi nærmest er ferdige... [:D]

gleder meg som en liten unge til jul jeg [:D] og når snøen kommer, håper den kommer ganske snart [:)] har ikke kjøpt noe jule gaver enda, men skal vel gjøre det i november tenker jeg. jeg liker heller ikke å kjøpe gaver til menn, men men det må gjøres det oxo [;)]

Jeg gleder meg til jul.Er spent på hvor mye dattra skjønner av det.Og når det gjelder julegaver er jeg på planleggings stadiet.Skal lage klaender til alt av beste og oldeforeldre til Lea i år så jeg bør begynne snart.Resten av gjengen aner jeg ikke i det hele tatt.Tar gjerne imor forslag til mannen for eksempel.

Åååååååh hvit jul.......!!!! Det er noe vi her på Jæren bare kan drømme om!!!! Husker ikke sist vi hadde hvit jul.... Det hender vi har hvit nyttår, men som regel blir snøen ikke liggende. Og det er vel ingenting som er så pent og gir julestemning som hvit før-jul..... Sukk! [:)]

tja kjøpt er par julegaver for å fordele utgiftene litt men det er mange igjen gleder meg som en unge til jul hvert pr jeg å julemiddag!!! nam nam...

har gjort det veldig greit til familien de får kalender med bilder av sander hele bunten ikke mest spennende med masse like gaver men alikevel det er et minne samtidig å jeg blir ikke blakk... alle får en liten ting ved siden av da + at halve familien har bursdag i desember så det er alltid en morsom mnd...

tør ikke tenke på pynting til jul ennå bare jeg nevner det får folk dilla for det er det beste jeg veit her er det jul masse jul overalt til og med på badet men det er viktig der å for gravide er mye på do... hehe...

kort og enkelt jeg gleder meg bare helt villt!!!!!!!!

Back
Topp