Snart jul!!

Eg er ikkje ferdig med noen ting:p skulle ut og kjøpe inn dei siste gavene i går. Men minste jenta kom inn i senga til meg natt til i går med 40 i feber. Så vi måtte holde oss inne. Og i dag har vi holdt oss hjemme. Mannen jobba fra kl 7 i dag og er fortsatt på jobb:/ så får prøve og komme med innom butikker i morgen. Selv om han skal jobbe litt i morgen og . Og vi skal i selskap. Vil ikkje ha barn med på handling på mandag og det er skolefri. Så er ikkje ein lett kabal når planen blei endra :p men minste jenta virker frisk nå da :) så greit ho fikk det over før jul :)
De små endrer planene våre så fort! Ikke lett å vite når de blir syke, og "passer" jo aldri.. ;)
Skjønner godt at du ikke vil ha med barna å handle, men kanskje de kan være hos noen et par timer så du får unna litt!? ;)
Godt hun er bedre igjen - er så kjipt for de små å være syk i jula!!

De små endrer planene våre så fort! Ikke lett å vite når de blir syke, og "passer" jo aldri.. ;)
Skjønner godt at du ikke vil ha med barna å handle, men kanskje de kan være hos noen et par timer så du får unna litt!? ;)
Godt hun er bedre igjen - er så kjipt for de små å være syk i jula!!
Klarer nokk og komme i mål :) bedre seint ein aldri :) prøver og komme meg i butikken når mannen kommer hjem i dag. Så blir eg der til eg er ferdig :p

Back
Topp