Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kontroll er vel så braHar kontroll ihvertfall, men ikke ferdig enda![]()
Be de re opp selv, be de spise lunsj ute (du sover mens de er borte), og blåse i vaskinga?Håper på å bli ferdig i helga! Får gjort litt hver dag, men energien strekker ikke til til alt jeg vil ha gjort.. Og er det ikke det, så er det litt for kraftige kynnere eller bekken som går av hengslene! Men har 5 gaver igjen nå, litt mer handling av mat, litt baking og innpakking, litt pynting + re opp og gjøre i stand til gjester. Håper jeg kan ta det rolig lille julaften ihvertfall, for svigerfamilien kommer visst julaften morgen (de ble bedt til middag+overnatting) og jeg må varte opp med lunsj i tillegg til å gjøre klar julematen og to forskjellige desserter.. Mannen skal ta seg av vasking av bad,vinduer+++ God jul!
Be de re opp selv, be de spise lunsj ute (du sover mens de er borte), og blåse i vaskinga?Blir jul lell!
Neida! Skjønner deg godt - slappe av uten for mye styr er viktig! Ekstra viktig nå som energien ikke er som normalt!
Lykke til og husk at "bra nok" egentlig er et veldig godt uttrykk!!![]()
Jeg synes du skal være ærlig, og deg selv, med svigerfamilien din. Si at du plages med mye smerter i bekkenet og setter stor pris på deres tilbud om hjelp selv om mannen er hjemme. Tror nok din svigerfamilie vil forstå det.Blir vaska kun det nødvendigstede verste vinduene og badene, også støvsuging. Vurderer å droppe "min" dessert og bare ha den desserten de ønsker.. Men svigermor overstyrer alltid alt med jula, så vil helst ikke gi slipp på de få tingene jeg har igjen som jeg kan videreføre til barna mine. Mannen min skal settes i sving med å re opp, skrelle poteter osv. De har sagt at de ikke ville i butikker på julaften, så de har tenkt å være her.. Jeg hadde egentlig tenkt meg rolig julaften formiddag med pysj og kos med ungene, men føler ikke jeg kan sette meg ned når de er her. De sa de kunne hjelpe til med maten hvis mannen min skulle jobbe, men han fikk fri, så da skal de visst bare sitte her å vente på servering.. Kommer sikkert til å måtte krabbe pga bekkensmerter etter middagen. Blir to år til neste gang de kommer..
Good bedringHer er det typisk nok sykdom (så langt 2 av 3), jeg og sønnen, slitsomme dager og ikke minst netter.
Måtte det bedre seg raskt. Hadde tenkt å ordne litt disse dagene som kommer, men må bare kaste inn håndkle og tenke ut alternative løsninger. Uff. Er det ikke typisk når man skal "ha fri" fra jobb?
Huff, så kjedelig! I fjor lå faktisk jeg med skikkelig omgangssyke på lille julaften, men mann og barn fikk det klart likevel - og det ble en koselig julHer er det typisk nok sykdom (så langt 2 av 3), jeg og sønnen, slitsomme dager og ikke minst netter.
Måtte det bedre seg raskt. Hadde tenkt å ordne litt disse dagene som kommer, men må bare kaste inn håndkle og tenke ut alternative løsninger. Uff. Er det ikke typisk når man skal "ha fri" fra jobb?
God bedring!Takk, blitt skikkelig pjusk. Håper natta blir lettere, så vi alle får hvilt oss sterkereluftveisinfeksjon & hoste gå din veg
Hadde vært koselig og fått et par dager til å ordne før utlandsbesøket kommer til jul, 2 julegaver og handle mat.