Snart jul.

Mortens skogmus

Glad i forumet
Og spørsmålene om hva lillemann vil ha i julegave dukker stadig opp. Jeg er så si helt blank, kommer på ullklær. Så hva ønsker deres små seg???

Har begynt å tenke på det samme... Ullklær som du sier, leker som passer for litt større babyer feks duplo, lekekjøkken, gåvogn, enkle puslespill (sånne med "håndtak" på hver brikke). Har ikke noe mer enda. Håper egentlig at folk tar det litt rolig på gavefronten.

Sykkelvogn.. Så langt har vi kommet. Vi trenger en ny bilstol, men den trenger vi snart, og de koster jo 4500 kr.....

Og rett etter jul.....bursdag!! 1 års dag!! Sukk..det går så fort!
Her ønsker ho seg tripp trapp stol, huske, ullklær til neste vinter, vinterdress til neste vinter sånn at vi har den klar i oktober neste år, regntøy, penger til sko....

Uff, det kommer til å bli altfor mange gaver. Første barnebarn og oldebarn på begge sider.

Her er noen av tingene vi har kommet frem til så langt: ulltøy og klær generelt, utedress i større størrelse, liten lekekiste, treleker ala Brio (klosser, bankebrett, puttekasse++), en fin stol til det fremtige barnerommet (har funnet et supersøt stol på Åhlens), enkle puslespill med knotter.

Gutt2009/Jente2012 skrev:
Og rett etter jul.....bursdag!! 1 års dag!! Sukk..det går så fort!
Her ønsker ho seg tripp trapp stol, huske, ullklær til neste vinter, vinterdress til neste vinter sånn at vi har den klar i oktober neste år, regntøy, penger til sko....

Ja nettopp...i samme åndedrag så spør de om bursdagsgave også... Nei vanskelig dette altså. Ønsker jo oss jo den sykkelvogn,pulk og "handelvogn i ett saken...husker ikke hva den heter i farta, for både hund og folk. Men den koster jo over 8000kr, og den vil jo bli brukt til evt flere barn, så føler ikke at det blir gave til han, men til oss!!

Ser du har fått masse gode svar over her :D

Men Duplo er veldig kjekt, samt ting man trenger.

Eldste her fikk sånn stor traktor med henger sin første jul (han er født i mars(
Den var altfor stor første sommeren vi fikk brukt den ute, men året etter passet den. Den er i bruk den dag idag, og han er nå syv år :P

Bøker :) Mini elsker bøker, så har sagt at han ønsker seg pekebøker. Og den boken som heter 365 god natt historier.

Jeg har begynt å skrive ned ting jeg kommer på. Første på listen er et flott ullteppe. Deilig å ha både inne og på vogn. Andre ting jeg har kommet på, er baby-akebrett, brio-lær-og-gå-vogn, treleker (biler, fly etc).. Er jo så masse fint, så det går jo an å ønske seg gavekort og? Vi får jo garantert brukt for flere ting på Babyshop, Barnas hus osv.. Klær er jo alltid stas uansett.. :D

Back
Topp