Snart jul!

heididi

Flørter med forumet
Begynt å fått litt stress nerver her...er jo snart jul! Og jeg har ikke bakt, ikke kjøpt julegaver, ikke laget julekort... også går jeg på skole om dagen og er alene med gullet de fleste kveldene! Wæææ! hvordan skal jeg få tid til alt!!!!???[:o]

Når er det vanlig å sende ut julekortene da?[8|]

Kjenner meg igjen der ja [:D] Tredje søndag i advent i dag! Og ingen julegaver innkjøpt, ingen julekort skrevet og ingen pynting ennå. Er heldigvis ferdig med skolen for dette halvåret, men jobber mye. Har fått et julekort allerede da, men kommer nok ikke å sende ut selv før en gang mellom 15. og 20. holder det [:D]

Jeg pleier bestandig å være seint ute med julegavehandling, men nå er jeg faktisk ferdig allerede...
Tenkt hver dag at jeg skulle begynt å bake, men har ikke kommet så langt enda, julekort har jeg sendt og pynta i huset har jeg gjort[:)]

Har ikke mangen julegaver igjen men julekorte har jeg ikke fått tatt enda. Må finne frem bunaden hans og få tatt til uken. Er ikke så lett når han er syk for da blir han ikke så lett med å gjøre bare syter.
Vil ha fine bilder [:D]

oj, så flink du er da!!!!
Var flink i fjor til jul.. da hadde jeg termin like før jul, så da gjorde jeg meg tidlig færdig! Men litt(?!) verre i år da! hehehe[:D][:)]
Har faktisk bakt kakemenn! Da var jenta mi og tantungen min på 2 år med og hjalp til! Stakkars Ida spiste bare deig hun...![:'(] men tok helt av når hun fikk kjevle i hendene! Morsomt!![:D]

hmm..må vel frem med bunaden og kameraet i morgen![:D]

ja sånne virus er ikke bare bare! hehehe[;)][:D]

skal først ta en hel dag med juss undervisning i morgen, før jeg tenker noe mer på julevasken!!![;)]

god natt og sov godt!

itter å venter på at gubben skal komme hjem fra job!! Utrolig hvor sakte tida går når man venter!!!!!!!!!!!![&:][:)]

Back
Topp