Snart jul!!!!!!

SogS

Forelsket i forumet
Oppdaget i dag på jobb at det akkurat er 2 uker til 1 des... Er som en liten unge når det nærmer seg jul... Synes det er den beste tiden av året..[:D] Og når det først er 1 des, går det kjapt til julaften[;)] JIPPI!!!
Liker å åpne en og en luke i kalenderen, må ha litt tradisjoner selv om jeg begynner å bli "voksen"..
Pleier å lage kalender til samboeren min, gjort det hvert år.. ( vært sammen i 5 år) Han får en pakke kalender med litt forskjellige ting i, både nyttige ting som sokker og boksere, og mer "unyttige" ting som sjokolde og annet godis.. I år vet jeg ikke helt om jeg skal lage, føler nesten at jeg må det, siden han er verdens beste.. Men jeg har ingen ideer til hva jeg kan ha i kalenderen... Gått litt tom for ideer etter 5 år, blir mye av det samme da gitt... [8D] Er det noen som har noen gode ideer til meg??

Er det flere som gleder seg til jul, og som er som små "unger"? [:D] hehe, eller er det bare meg???

Hehe, hatt det i tankene jeg og om jeg skal finne på noe sånt, men jeg har ikke så gode ideer til 24 dager... Hmmm, kanskje jeg bare skal kjøpe en vanlig sjokoladekalender i år da... jaja, har noen dager til å finne ut av det da..[:D]

Syntes det hørtes veldig kreativt ut, jeg, bast!!! Sjøl lager jeg bare kalender til Karoline, men spørs om jeg rekker kjøpe 24 gaver i løpet av to uker... Får kjøpe litt og fylle på etterhvert, kanskje.... Kalender er gøy!!! Jeg vil ha Nemi-kalender!!

ORIGINAL: lisemor81

Syntes det hørtes veldig kreativt ut, jeg, bast!!! Sjøl lager jeg bare kalender til Karoline, men spørs om jeg rekker kjøpe 24 gaver i løpet av to uker... Får kjøpe litt og fylle på etterhvert, kanskje.... Kalender er gøy!!! Jeg vil ha Nemi-kalender!!

Finnes nemi kalender?? Kult.. Jeg vil ha kinderegg eller smarties kalender jeg[:D]

Åh, vil ha det også!!! Men det er kanskje ikke lov med to....

bland med litt sjokolade, pakker, litt kos, og litt sex.

Hehe, jeg må bare le litt av deg bast! Altså sånn koselig le av, eller le med, om du vil... Ikke noe vondt ment... Du er bare så skjønn!

hehe, mange gode ideer ja.. [:D] likte den med kama sutra[;)] men jeg bruker babycomp som prevensjon, så det går litt dårlig med kamasutra i 24 dager da, når man ikke vil bli gravid akkurat nå [:D] men det er jo et godt tips til de som prøver å bli gravide da[:)] hehe...

Eg lagde kalender til kjæresten min i fjor (han er mannen min no [:D], var litt koselig å omtale han som kjæreste igjen hihi).

Anyway...eg skreiv 24små lapper i ei skål, så fekk han trekke ein lapp kvar dag. På lappene sto det kva han kunne få (bytte lappen mot på ein måte). Det var alt frå pakker, til massasje av nakke, rygg, føtter, at eg vart med på fjelltur, eller når eg slapp opp for ideer så skreiv eg nokre med komplimenter på [;)]

Han vart godt fornøgd med det, spesielt dei med fjelltur og massasje [:D]

Håper du finn på noko [:)]

jeg vil ha kindereggkalender jeg.. så moro da.. også nemi.. hmm.. må ha to jeg da!
Kjøper bare en sjokoladekalender til prinsen min jeg... har ikke råd til mer [:D]

tror kanskje det blir vanelig sjokolade kalender på samboeren i år... Har ikke akkurat flust med penger nå... Jeg tror jeg vil ha kindereggsjokolade, og hvis det finnes Nemi kalender vil jeg ha det og[:D] går greit å ha to da[:)] kanskje 3 og?? hehe, hatt flaks skrapekalender hvert år og, så må nesten ha det i år, selv om jeg aldri vinner topp premien[:@] hehe, men det skal vel litt til, og så flaks har ikke jeg gitt[:D]

Nei nå får jeg dra til tannlegen, så tror jeg at jeg skal på adventskalenderjakt etterpå[:D]

Back
Topp