Latterfrosken
Forumet er livet
Etter å ikke ha vært på jobb siden 17 august, har jeg levd mine glade dager her hjemme, med datan og dere foran meg. Og en snill mamma som har tatt meg med ut, og kosa oss når hun har vært hjemme... (takk mamma) Nå skal jeg tilbake igjen på obb 1 mars i redusert stilling. Begynner vel fullt 1 april. Gruer meg litt... Skulle jo egentlig ikke jobbet igjen før i november... og jeg kunne godt tenkt meg og gått hjemme til jeg ble gravid igjen, og det var på tide at han/hun skulle begynt i barnehagen.
Men så lett er det nok ikke. Blir sikkert uvant å jobbe, og komemr sikkert til å få litt abstinenser etter å sitte her inne. Huff å huff.... Men dere er vel her inne når jeg kommer fra jobb og setter meg foran skjermen... Kommer til å savne det sløve livet... (lever nesten som en katt) bortsett fra at de ikke sitter så mye foran datan... Klem fra meg....
Savner dere allerede bare ved tanken jeg...
Men så lett er det nok ikke. Blir sikkert uvant å jobbe, og komemr sikkert til å få litt abstinenser etter å sitte her inne. Huff å huff.... Men dere er vel her inne når jeg kommer fra jobb og setter meg foran skjermen... Kommer til å savne det sløve livet... (lever nesten som en katt) bortsett fra at de ikke sitter så mye foran datan... Klem fra meg....
Savner dere allerede bare ved tanken jeg...