snart igang ijenn :)

# one million #

Glad i forumet
Nå er det ikke lenge til vi skal starte opp ijenn. :) snakket med klinikken igår, og skal igang med fryseforsøk ved neste mens. Den skal jeg ha rundt 9 sept.. grugleder meg og er redd :/ flere som skal igang rundt samme tid? :)

Jeg venter mens rundt 2 sept, og da skal vi igang med fryseforsøk:-)

Jeg starter med progynova første dag mens, skal du også bruke det? :-)

Jeg grugleder meg, men er veldig klar til å komme igang nå. Har dere mange egg på frys?

Vi skal også i gang snart, neste mens som ventes i slutten av neste uke... Fryseforsøk i Porsgrunn..., føler meg veldig klar nå, har ikke hatt noen forsøk siden jeg mista i desember... Får håpe det går bedre med oss begge denne gangen!! Klem

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg venter mens rundt 2 sept, og da skal vi igang med fryseforsøk:)

Jeg starter med progynova første dag mens, skal du også bruke det? :)

Jeg grugleder meg, men er veldig klar til å komme igang nå. Har dere mange egg på frys?
Ja jeg skal bruke progynova :)
Vi har 4 småtroll på frys :) hvor mange har dere?

Vi skal også i gang snart, neste mens som ventes i slutten av neste uke... Fryseforsøk i Porsgrunn..., føler meg veldig klar nå, har ikke hatt noen forsøk siden jeg mista i desember... Får håpe det går bedre med oss begge denne gangen!! Klem

Sent from my iPhone using BV Forum
Føler meg klar jeg også. Nei vi har heller ikke hatt noen forsøk siden før jul, jeg måtte jo vente 3 mnd pga cellegifta åsså skulle vi påan ijenn før påske men mensen min tullet da så fikk ikke startet opp da. Åsså har det jo vært sommer så nå er det på tide :)

Denne gangen SKAL det gå bra med oss begge ♡ klem

Lykke til! Det gjelder dere som skal starte opp nå, håper å se mange positive tester nå som vi får mot høst og mørkere tider <3

Det tenkte jeg at jeg skulle gjøre også. Når tenkte du å begynne med det?
Tenkte å starte med det samme dag som innsett eller dagen før ? :) vet ikke hva som er best

Back
Topp