Snart igang igjen...

Honning

Glad i forumet
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, er litt godt med en pause av og til... [;)].
Gratulere til alle som har fått en spire i magen siden sist. Klem til de som ikke har fått det [:(].

Etter lapraskopi 7.januar er jeg nå klar til nytt forsøk. Fikk mensen igår, og ringte til Hausken idag.
Da blir det Synarela fra 26.februar, sprøyter fra 25.mars og ul 5.april [:)]. Dette blir spennende!!
Håper det skal lykkes med ny klinikk [;)].

ORIGINAL: *dreamer*

Så spennende at du snart er i gang igjen[:)]
Krysser alt jeg har for at det klaffer denne gangen

SIGN

så koselig at du er tilbake[;)][;)]lykke til med forsøke hos hausken[;)][;)]kjempe koselige folk der[;)][;)]

sign. Eg har vore hjå Hausken til uttak i dag[:)]

Lykke ti[:)] Fant de noe under lapraskopien da?

[:)]

ORIGINAL: Honning

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, er litt godt med en pause av og til... [;)].
Gratulere til alle som har fått en spire i magen siden sist. Klem til de som ikke har fått det [:(].

Etter lapraskopi 7.januar er jeg nå klar til nytt forsøk. Fikk mensen igår, og ringte til Hausken idag.
Da blir det Synarela fra 26.februar, sprøyter fra 25.mars og ul 5.april [:)]. Dette blir spennende!!
Håper det skal lykkes med ny klinikk [;)].

Helt enig med deg..Har selv hatt en lengre pause.. OG haaper aa starte paa vaaren engang..(med ny klinikk ogsaa)

Oensker dere lykke til jeg da, og X'er alle fingra faar at det gaar den rette veien[:)]

ORIGINAL: Ivara

Koselig å ha deg tilbake Honning.
Lykke til med forsøk på ny klinikk, det blir spennende [:)]

Lykke til med oppstart snart[:D][:D][:D]

Takk for alle lykkeønskninger! Det er godt med støtte fra de som vet hva en går gjennom [:)]

Back
Topp