Snart i mars, er dere klare?

Lovis

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Hei, nå nærmer vi oss mars =) gruer du deg til fødtsel? Gleder du deg? Tanker og følelser nå? Jeg kjenner spenning i kroppen nå, kjenner det kribler i blodet. Spent på åssen fødselen blir denne gangen. Å føler jeg ikke har helt kontroll på hva jeg mangler eller om jeg har alt hehe. Går litt rundt meg selv. Håper det går bra med dere =) Lykke til i siste innspurt <3
 
Jeg er klar for å være ferdig, men kjenner jeg har begynt å grue meg litt til selve fødselen.

Fødte uten smertelindring sist og vil gjerne gjøre det igjen, men husker jo hvordan det var..

Veldig spent på hvordan fødselen starter og hvordan den forløper. Og ekstra spent på å møte lille i magen! Har fem dager igjen til termin og kjenner jeg blir mer og mer klar for å være ferdig. Fødselen må gjerne starte så fort som mulig :hilarious:
 
Mars, da er det vår ute. Nå har vi grønne jorder, sola skinner og fuglene kvitrer :)
Gleder meg til fødsel . Bli ferdig . Gruer meg litt til å kjenne på den brennere følelsen når hue står i åpninga :/
 
Gruer meg så mye at jeg er helt på gråten når jeg tenker på fødsel. Det er 4 uker igjen.
 
Gruer meg så mye at jeg er helt på gråten når jeg tenker på fødsel. Det er 4 uker igjen.
Jeg ønsker deg masse lykke og jeg vet det kommer til å gå veldig fint. Men håper du får snakket om det og at det roer seg til du skal føde. Tenk på at babyen er snart i armene dine =)
 
Har du snakket med jordmor eller lege om dette? <3
Jeg ønsker deg masse lykke og jeg vet det kommer til å gå veldig fint. Men håper du får snakket om det og at det roer seg til du skal føde. Tenk på at babyen er snart i armene dine =)
Har snakket med jordmor helt siden første kontroll. Nå endelig har hun henvist meg til sykehuset for å snakke med noen der, etter jeg maste om det. Men det er kort tid igjen, så håper virkelig vi rekker det. Hadde ingen god fødsel sist, så kjenner det ligger i bakhodet hele tida. Har ikke en gang klart å skrive fødebrevet.
 
Har snakket med jordmor helt siden første kontroll. Nå endelig har hun henvist meg til sykehuset for å snakke med noen der, etter jeg maste om det. Men det er kort tid igjen, så håper virkelig vi rekker det. Hadde ingen god fødsel sist, så kjenner det ligger i bakhodet hele tida. Har ikke en gang klart å skrive fødebrevet.
Bra du endelig får snakket med sykehuset om det, synd det har tatt så lang tid!
 
Så veldig, veldig klar !xsmile9Stresser litt med at jeg har termin 5 mars og blir satt i gang 6 hvis han ikke er kommet.

Vil så gjerne at det skal starte av seg selv denne gangen, men mister troen for hver dag :smiley-ashamed004
 
Gleder meg helt usannsynlig mye til å holde babyen, men gruer meg skikkelig til fødsel.
 
Back
Topp