Milla2402
Betatt av forumet
Er 38 + 5 i dag. Våknet klokka 11 i går kveld av noe jeg trodde var kynnere etter noen få timers søvn. De ble jevnere og mer intense iløpet av natta. Ringte føden i morges for å høre, og de bekreftet min mistanke om kynnere. Var heldig at jeg hadde time hos jordmor i dag for når hun sjekket så hadde jeg visst hatt en natt med effektive rier som utgav 2 cm åpning. Hun sa at jeg kunne forvente bebbis iløpet av helgen mtp at jeg er førstegangs og det ikke var normalt å gå med åpning av den grunn.
Nå har jeg hatt heftige rier med gjennomsnitt på 45-50 sekund per 5. minutt siden besøket hos jordmor klokka 12, men føler ikke at de øker noe mer.
Vil at det skal skje noe mer snart.. Har ikke fått noe særlig søvn siden jeg våknet i går kveld da riene vekker meg rett etter jeg dupper av :/
Nå har jeg hatt heftige rier med gjennomsnitt på 45-50 sekund per 5. minutt siden besøket hos jordmor klokka 12, men føler ikke at de øker noe mer.
Vil at det skal skje noe mer snart.. Har ikke fått noe særlig søvn siden jeg våknet i går kveld da riene vekker meg rett etter jeg dupper av :/