Snart i mål.

Fr.Anam

Betatt av forumet
Ja det går fort til våre små skal leve utenfor magen!
Ting kan være tungt og slitsomt nå, man kan lengte til dagen det er over.
Men jeg vil anbefale å koble ut, kjenn etter den lilles tegn i magen på at h*n er sterk og stor.
Nyt, føl og tenk over hvilken gave og under det er!
Husker fra forrige sv.skap at tegnene på liv var noe jeg virkelig savnet etter fødsel, følte jeg hadde "mistet" noe stort, selv om jenta mi lå i armene mine!
Skal prøve denne gangen og ikke tenke for mye på det tunge, men kjenne etter og sette pris på alt som skjer med meg og babyen <3

Ja, nå er det ikke lenge før mai skattene våre kommer:) Kommer nok noen i april også;) Kjenner jeg prøver hele tiden å tenke at det må nytes i og med at det er siste gangen for meg. Litt vemodig tanke da det er så spesiell følelse å gå gravid og det å kjenne liv:) Men, jeg kjenner nå at jeg gleder meg VELDIG til å bli kjent med den lille skapningen inni magen:) De to andre søsknene hjemme begynner også å bli utålmodige og lurer veldig på når hun skal komme:)

Jeg kan nesten ikke vente med å bli ferdig. Skulle helst hatt termin i går, og født forrige uke :) Jeg er nok en av de som ikke er så altfor glad i å gå gravid. Kjempestas å kjenne liv og slikt, men så ufattelig lei av å ha vondt hele tiden og ha verdens rareste humør.
Jeg gleder meg heller til å bli ferdig, få kontroll på egen kropp og endelig få møte rusket :)

Ja det går fort til våre små skal leve utenfor magen!
Ting kan være tungt og slitsomt nå, man kan lengte til dagen det er over.
Men jeg vil anbefale å koble ut, kjenn etter den lilles tegn i magen på at h*n er sterk og stor.
Nyt, føl og tenk over hvilken gave og under det er!
Husker fra forrige sv.skap at tegnene på liv var noe jeg virkelig savnet etter fødsel, følte jeg hadde "mistet" noe stort, selv om jenta mi lå i armene mine!
Skal prøve denne gangen og ikke tenke for mye på det tunge, men kjenne etter og sette pris på alt som skjer med meg og babyen <3
Du har så rett!:D jeg er av typen som elsker å gå gravid,jeg kunne gjerne gjort det hele livet:P jeg gleder meg kjempemye til å bli kjent med gutten/jenta som lager de herlige bevegelsene i magen:D kommer til å savne sparkene,men samtidig kommer det en ny herlig tid som jeg vil nyte:)

Så flott skrevet! Og så rett som du har:D eg er jo en av de som ikkje har såå mykje prob i sv.skapet men jaggu kan eg klage :p skal bare nyte resten:) (og klage LITT på halsbrannen gir eg meg lov til:p) hehe

Jeg kan nesten ikke vente med å bli ferdig. Skulle helst hatt termin i går, og født forrige uke :) Jeg er nok en av de som ikke er så altfor glad i å gå gravid. Kjempestas å kjenne liv og slikt, men så ufattelig lei av å ha vondt hele tiden og ha verdens rareste humør.
Jeg gleder meg heller til å bli ferdig, få kontroll på egen kropp og endelig få møte rusket :)

veldi enig me dej, humøre svinga fra kvart minutt, e låk i heile koppen, e meeeget trøtte heile tida å bere lengta etter å ha lille prinsessa i hendene mine;) e også så redd for at noke ska skje no på slutten at ej føle d e tryggere om ho hadde vør her på utsida.... Jaja nei d e vel bere sann:) heldivsi bere litt over 5 vike i jen:) håpe vikende jenge fort:)

Back
Topp