Snart i mål med utstyr

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Og halleluja for Finn.no og salgsgruppene på FB :)
Har kjøpt så godt som alt brukt! Eneste som er nytt er madrass og klær (o.l).
Har fått oss vogn, stellebord, lekegrind, tripptrappstol, vippestol, to x dunposer og bilsete m/base! Og betalt mindre for ALT tilsammen enn for bare vogna alene ny! :)
Kjempefornøyd :)
Seng har vi fått av noen vi kjenner, og vugge låner vi av familie :)
Nå mangler jeg vel bare Newborn-setet til Tripptrappen så har vi alt av møbler/utstyr i hus :)

Gjelder bare å få gang på oppussing av rommet da ;)

Så fint å se at flere er flink til å gjennbruke! :) vi har også kjøpt mye pent brukt.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Så flott! Lurt fir lommeboken og miljøet :) Og sikkert noen glade sjeker som er kvitt ting de ikke trenger..
Vi har også handlet en del brukt denne gangen. Hadde gitt bort det meste etter storebrødrene, og er litt unødvendig m alt nytt nå som vi vet at det bare blir brukt til en til.. Arvet mye klær, kjøpt brukt bilstol og stellebord. Ny vogn, siden vi fikk det av besteforeldrene.

Hurra for deg/dere som velger å kjøpe brukt!!!! Jeg har alt jeg trenger fra forrige. :) arvet seng og kjøpte veggen brukt da :)

Her er også så og si alt kjøpt brukt! :) Det eneste vi skal kjøpe nytt er madrass og noe sengetøy, stellepute, gulpekluter osv :)

åååh jeg leter og jeg leter etter det jeg skal ha på finn, men finner ikke akkurat det jeg vil ha :( Men jeg nekter å gi opp!

Mannen vil ha stokke sleepi sengen, og jeg syntes den blir for dyr å kjøpe ny; så jeg håper det tikker inn en seng snart i akkurat den fargen jeg vil ha. Stellebord må jeg vente litt med uansett...jeg må se litt på løsningene i nye leiligheten først!

åååh jeg leter og jeg leter etter det jeg skal ha på finn, men finner ikke akkurat det jeg vil ha :( Men jeg nekter å gi opp!

Mannen vil ha stokke sleepi sengen, og jeg syntes den blir for dyr å kjøpe ny; så jeg håper det tikker inn en seng snart i akkurat den fargen jeg vil ha. Stellebord må jeg vente litt med uansett...jeg må se litt på løsningene i nye leiligheten først!
Hvor i landet bor du? :)
Har sett flere til salgs i nærheten her :)

Hvor i landet bor du? :)
Har sett flere til salgs i nærheten her :)

Jeg bor i Oslo og har til nå sett mest i Oslo, Akershus og Vestfold. Utvidet søket mitt til å gjelde Buskerud også, og da fikk jeg opp litt flere :D Men jeg ser at de har flere fine (og rimeligere) andre steder i landet også- bl.a. i Ålesund der broren min bor. Han kommer nedover i slutten av juli, men tør ikke stole på at han vet hva han skal se etter på en babyseng :P

Jeg bor i Oslo og har til nå sett mest i Oslo, Akershus og Vestfold. Utvidet søket mitt til å gjelde Buskerud også, og da fikk jeg opp litt flere :D Men jeg ser at de har flere fine (og rimeligere) andre steder i landet også- bl.a. i Ålesund der broren min bor. Han kommer nedover i slutten av juli, men tør ikke stole på at han vet hva han skal se etter på en babyseng :P
Aha, da så :)
Nei det hadde kanskje ikke jeg heller, hehe :)

Back
Topp