Snart i gang :)

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Wææ... Skal ringe inn mens når den kommer, skal sette inn fryseegg i naturlig syklus. Er utrolig spendt :)
Dette blir første forsøk på søsken og første fryseforsøk jeg har ;) Mens kommer ca 10.april. Har to egg på frys, håper på klaff med en av dem. Spennende tid framover nå.
Har også bestilt meg time med fotsoneterapi før innsett, skader jo ikke å prøve ;)
Gleder meg masse ;)

Lykke til :)

Masse lykke til!! :)

Lykke til! Jeg er i gang. Skal ta blodprøve på tirsdag... håper vi kommer i mål denne gang!

Masse lykke til dere andre som er i gang også ;) Måtte denne våren bli fylt med positive tester :)

Spennende med nye forsøk og fryseforsøkene er tross alt ren bonus! Håper det klaffer for deg med én gang så du slipper flere runder med uttak osv. Lykke til! :)

Lykket til :) Til dere alle som er i gang og skal i gang :flower Kjempe spennende!
Håper det kommer mange positive innlegg her fremover! Heier på dere :gen014
You go girls!!

Masse lykke til til deg! Blir spennandes å følge deg! Ser ut til at me kjem til å ligga ganske likt i prosessen denne gongen då. (Det gjorde me vel for nokre år sidan og;) ) Eg skal nemlig og til med frys i naturlig syklus no når mensen finn det for godt å dukke opp. Gått med mensmurringar sidan natt til i går no. Håpar dette vert vår begge sin lykkevår! :)

Back
Topp