Snart hjem!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Juleferien hos svigers over, i dag vender vi snuta hjemover :) Bilen er pakka; vi måtte kjøpe takboks for å få med alle gavene hjem! Men den er kjekk å ha til neste gang vi kommer hit også, for vi har alltid for liten plass; og det blir ikke bedre med en baby til! ;) Bekkenet mitt gleder seg ikke til 4-5 timer i bil både i dag og i morra, men det blir godt å komme hjem i egen seng og egen sofa. Nå krysser vi fingra for at Oliver fortsetter den gode trenden med å sove til mellom kl 7 og 8 slik han har gjort her. Det kan jeg like bedre enn kl 5 og 6! ;)

Hva har dere for planer i dag? :)

God tur hjemover!
Vi skal hjem i dag vi også etter en langhelg i Gøteborg. Jobben til mannen har leilighet der, så den låner vi når vi har mulighet :-)
Pakke og vaske, så hjem til familieselskap :-)
Ha en fin dag alle sammen :-)

Vi skal hjem i morgen, har med oss seks kolli på fly :o
Skal bli godt å komme hjem, få litt orden. Må snart gå løs på gjesterommet, slik at jeg kan få i stand babyrommet.

Skal bare strikke i dag, kansje en tur på kino. Pinnekjøtt og hjemmelaga is til middag i dag. Gleder meg :)

God tur hjem!

Deilig å få kommet seg hjem. Er så fornøyd med valget vi tok i år, å være hjemme å feire jul og nyttår. Blir heller til at svigers og familie kom til oss for å feire. Lettet over å slippe å sitte i bil i x antall timer. ;-)

Har kommet oss til Bed&Breakfasten vi skal sove på i natt nå. Ganske så fint rom, og vi har hele huset for oss selv, så Oliver kan løpe fra seg og rope så høyt han vil før han skal sove ;) Greit å få ut litt energi etter så mange timer i bil.
Oi, seks kolli på fly er en del! Hørtes dyrt ut :/ God tur hjem i morra uansett! Ble det kino i dag forresten?
Vi var hjemme i fjor, og skal være hjemme neste år Vivv :) Er deilig å slippe reisinga, og det blir mer julestemning av å være hjemme.
Men hvis vi vil treffe hele familien på kort tid, blir vi nødt til å dra til svigers, for de er så mange, og alle kan ikke komme til oss..! Problemet er vel heller at min mor som er med, ikke tar ferge, så da må vi kjøre rundt og ta det over to dager. Vanligvis tar vi gøteborg-frederikshavn ferga, og tar turen på èn dag :)

Mannen har gullkorn på SAS så han fikk ta med 3, så har jeg 1+vi har to kolli håndbagasje.
Ble ingen kino, vi gikk en liten tur...venter på middag nå, mmmm...

Hørtes deilig ut med stor fint rom :)

Back
Topp