Snart hjem fra barsel

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
I morra er det føllinga og siste få timer på barsel for meg og lille gutt. Gleder meg enormt til å reise hjem og få satt rutiner og tatt i bruk alt av klær og barnesete og vogn ++ Samtidig har jeg blitt "knytta" til noen av de fine jordmødrene her på barsel/føden og blir rart å ikke ha de rundt når man føler for å snakke med noen. Ble veldig glad i ho som tok imot gutten min. Ho har vært kjempe flink til å snakke med meg hver dag, og gjerne forklare meg de samme tinga om og om igjen når det gjelder pyntestings jeg fikk. I dag sa ho at jeg kunne bare komme tilbake og føde hos ho igjen, fordi jeg var så rolig og alt gikk kjempe lett. Men nå er melka kommet, gutten min er helt frisk og pappan har vaska hele huset og gjort det siste klart til hjemkomsten vår i morra, så da er det jo greit å hjem da. Så da er nok vi samlet hjemme i 12 tiden i morra:-)

Så deilig å få komme hjem :)

Blir nok litt rart, og kanskje litt skummelt, å ikke ha noen rett i nærheten til å stille spørsmål, men det går seg vel raskt til :)

Gratulerer så mye med skatten deres, og lykke til videre! :)

Jeg syntes det var litt skummelt å komme hjem, men fantastisk godt også :) 
Godt å komme hjem til det vante, faste :) God tur hjem :)

Å kjempe masse gratulere med prinsen :) Kos dere :)

åh - høres ut som et flott sted å føde! Godt at de har tid til å følge dere opp så mye.

Blir nok godt å komme hjem og starte den nye hverdagen med lille gull. Kos dere :)

Back
Topp