SNart helg!

Elsure

Glad i forumet
Nå er det snart helg, to timer igjen på jobb!
(Ja det er til tider litt lite å gjøre her)

I helga skal vi pakke å flytte ut resten fra leiligheten.
Vi bor nå hjemme hos mamma og pappa frem til vi finner no nytt, så skal nyte litt tid der mens de er bortreist å [:)]

Skal bli deilig å bli feridg med den pakkinga asså.

Hva skal dere i helga da jenter?

denne helgen er det bryllup.... og jeg har sniki meg til å bli hjemme. Det er fjern familie av samboer, som jeg aldri har møtt og som han ikke har kontakt med. Syns det er lenge å sitte i mange timer under middag osv når formen ikke er på topp. Så Håvard og jeg skal være hjemme alene og kose oss. Vet ikke helt hva vi skal finne på, men noe blir det vel.

Er det noe å by/se på om dagen eller Elsure? Jeg tror jeg hadde blitt stressa av å bo hos mine foreldre... Blir det jo etter en helg [:D]

Blir sikkert deilig med en koselig rolig da [:D]

Vi er stadig vekk på visninger.
Tapte et rekkehus på forkjøpsrett senest på onsdag [:@]
Liker ikke forkjøpsrett.

Blir nok et par visninger til uka å.

Har begynt å burdere det område du bodde i før *Carine*, men er litt usikre, så vi får se om vi kanskje drar på en visning eller to der, sånn bare for å se.

jeg anbefaler området. Kjenner innimellom at jeg savner oslo og munkebekken fælt. Du kan jo høre med almara også, som nettopp har flyttet dit. kikker litt på rekkehusene som kommer til salgs der, selv om skal jo ikke flytte tilbake...(ihvertfall ikke med en gang)

Forkjøpsrett er no drit... burde vært avskaffet. Jeg vant en gang en leilighet på forkjøpsrett, og syns den dag idag litt synd på fyren jeg tok den fra [:)]

Liker området med tanke på at det er nærme marka åsånn. Å jeg er jo oppvokst ikke langt unna liksom.
Så kan nok hende vi utvider søket vårt dit å. Var mannen som foreslo det igår faktisk.

Håper vi ikke blir gående å titte altfor lenge.

Selvom det går greit å bo hos mamma og pappa, så er det ikke greit over veldig lang tid.
(Men de har tilrettelagt for oss da, så vi har seng, sofa og tv i kjellerstua og Linnea har eget rom. Så skal ikke klage)

god helg damer..
har hatt fri i dag. er begynt i 80% stilling med fri hver fredag[:)] D E I L I G[:)]
så jeg og snuppa har hatt fri, kosa oss med venner og deres barn, veldig tilfeldig at alle hadde fri i dag,så da nytta vi sjansen til å leke, lunsje og trille en tur. blir å slappe av hjemme i dag, blåser fælt ute nå syns jeg. når snuppa er lagt skal jeg og sambo spise noe godt og kose oss.

i morgen satser vi på å ta en tur på fjellet, hytta er under bygging og i grunn feridg ute. gjenstår å male noen karmer osv.. (svigers hytte), så jeg og snuppa kan leke og kose oss litt. hele dagen går nok der vil jeg tro. søndag er det fårikålmiddag hos et vennepar sammen med et anna vennepar. 6 voksne og 5 barn..kos[:)]

ORIGINAL: *Fru H*

God helg!
Vi er hjemme igjen fra en snartur i Oslo.
Teodor og jeg tok toget i går morges og det gikk så utrolig bra. Han synes det var kjempemoro, spennende OG slitsomt! Før vi var fremme i Oslo ville han sitte i vognen, 1,5 time før han pleier å sove [8D]
I Oslo møtte vi en fotograf som vi hadde en avtale med for å få tatt noen bilder.
Hun er med på å lage en hobbybok og trengte en liten modell til et sett med klær.
Hun tok masse bilder av Teo i Slottsparken og jeg gleder meg som en unge til å få kopier!!
Senere kom mannen med bil og vi overnattet hos hans søster til i dag, hadde en kjempefin dag i Oslo tross grått vær!
Nå har jeg malt strøk nr 4(!) på spisebordet, og ser at det må på ett strøk til, minst. Malte nå med rull og det var såå mye bedre!

Fortsatt god helg til alle [:D]

gleder meg til å se bilder når du er ferdig[:)]

her ble det litt seint til seng i går,hadde svigers på pizza.. sambo skulle egentlig stå opp med snuppa men jeg var SÅ grei å stod opp når hun våkna.. så vi sitter i pysjen (med litt ullstrømpis og da) og ser på tv..snart frokost. snuppa bæsja på do i dag ... pleier sitte litt om morningen om hun vil sjøl, har kun tissa noen få ganger.... hun vil bare sitter der for å tørke seg og trekke ned, jeg lot henne sitte litt mens jeg satte på en klesvask og da ble det litt bommelibom...STAS[:D]
her er det ruskevær og en eller annen form for kuling, altså MYE vind. trampissen vår fikk seg en smell i går så vi har sikra stort sett alt ute.. må ut å fjerne resten etterpå.. så blir innekose dag, så fårikål party sammen med gode venner og kids seinere, da får snuppa lekt litt i dag og kose seg også[:)]

god morgen,

søndag og håvard og jeg er fremdeles hjemme alene. da han våknet idag, trodde jeg ikke sjokket. var sååååå trøtt og trodde klokka var seks. Så var den ti på NI!! kan ikke klage da.
så nå har vi spist frokost, og håvard leser i ynglingsboka mens jeg ser på nett.

Hadde litt ubehagelig opplevelse igår, med blødning nå i uke 27. Så ble en telefon til føden. Husker jo ikke fra sist om det var farlig eller ikke og fant ikke noe på nett om det. Men var bare litt så ikke no farlig. Kjenner heldigvis masse liv.

Idag er det masse besøk. Burde egentlig vasket og ryddet, men de får ta det som det er her [:D]

god søndag!

Back
Topp