snart helg

someone

Elsker forumet
snart helg ja [:D]

hva skal dere i helgen?
Alida skal til min mor og hennes mann, sove der fra fredag til søndag-bare fordi de har lyst til det alle 3 [:D]
På lørdag skal sambo se fotball hele dagen, er visst premier league som begynner [8|]
Jeg skal vaske huset litt, rydde hobbyrommet og boden der oppe..så blir det flere timer scrapping tenker jeg [;)][;)][;)][;)]
tenkte å lage noe god mat bare til meg å sambo på lørdag, biffsnadder kanskje? Forslag?

I moren har eg fri og skal da av gårde å få hodebunn og nakke massasje. Etterpå blir det hjem å bake kake, for Trym insisterer på at alle som har bursdag må ha kake. Lørdag skal vi i Kongeparken, og Søndag skal vi i barneselskap på Lekeland. Hektisk men kjekk helg med andre ord[:)]

her skal vi nyte finværet som er meldt[:)] syns ikke det har vært så mye av det i sommer, så håper at de som sier det skal bli en nydelig høst har rett[:)]

ORIGINAL: Nummer1(-:

her skal vi nyte finværet som er meldt[:)] syns ikke det har vært så mye av det i sommer, så håper at de som sier det skal bli en nydelig høst har rett[:)]

nei ikke akkurat en sommer å skryte av nei [:D]

svarer selv om helga er over[8D]
minsten fyllte 3 år på torsdag så vi hadde familiefeiring på lørdag med nesten 20 stk....søndag dro vi til pappan min for å vise fram kjæresten, feire Tonys 3års dag, pappan min sin 50års dag og søstra mi sin 15års dag. Så d ble en helg med myyyye kake[:D]

Back
Topp