Snart helg igjen.

*Bobbo*

Forumet er livet
Da var det snart helg igjen. Jippi... [:D][:)][:D]
Skal dere gjøre i helgen da?

Skal i bursdag imorra vi da. Jobbe på lørdag.
Også skal vi kose oss ute i det fine været ( hvis det holder seg fint da )
Kanskje det også blir ett glass vin eller to på lørdagskvelden.
Alltid kos det. [:)]

Hørtes ut som en fin helg * Bobbo *[:)]

Jeg skal på kurs i morgen, og så var det muligens snakk om å jobbe litt overtid. Lørdag og søndag har jeg fri, så da skal jeg bare slappe av. Det er meldt strålende vær hele helgen, så det lover jo bra. Kanskje blir det en tur på kino på lørdagen også.

Og så skal jeg RUGE da[8D]

Jeg skal kose meg med svigerfar og ste-svigermor som kommer klokken 07.00 på lørdagsmorgen med natt-toget, for å besøke oss! Er siste helg før oppstart av spray (morro morro). Og på tirsdag skal vi hilse på en liten jente på 3år som vi skal bli besøkshjem til. Så må ordne i stand her hjemme for de som skal besøke oss og til den lille jenta som skal bo litt hos oss. Er så mye spennende som skjer samtidig! [:)]

Skal prøve å nyte det fine været i tillegg til å ruge[:)]
Fredag skal vi kanskje starte grillsesongen, og lørdag skal vi på besøk til venner.
Gleder meg til helg[:D]

Min bedre halvdel og jeg skal gå på visning å se på en enebolig med dobbel garasje, kanskje grille dersom det blir vær til det. Men vi skal på kino - litt usikker på hva vi skal se enda.

OM vi har tenkt til å flytte er en annen sak, det spørs om det er noe finere enn leiligheten vår da, den er forsåvidt grei nok den og vi flyttet in i nybygd leilighet i 2000. Den eneboligen vi skal se på er fra førsten på 80 tallet. Og den er gul - jeg elsker gule hus som ikke er alt for oransje, den perfekte gulfargen for meg på dette huset også, sååå nydelig mot hvit snø og grønn gresplen[:D]

Eg ska koooosa meg med mannen min som kommer i måro[:)] Ser han kun i helgene. Han e så søt og ivrig når det gjelder baby-prosjektet. Har full kontroll over korti mensen skal komma, så han får meg sikkert te å ta ein test visst ikkje tanto kommer i måro[;)]

Ellers håpe eg finaveret holde seg[:)]

Back
Topp