Snart helg :) Hva er deres planer?

Phibonacci

Glad i forumet
Noen som har noen store eller små planer for helga? :)

Vi skal i barnedåp til en nevø på søndag, så reiser hjem til familien min i dag og skal tilbringe helgen der. I kveld er planen å fortelle vordene besteforeldre og tanter & onkler om at det mest sannsynlig blir 'flere av oss' :) Kjenner jeg både gleder og gruer meg litt. Er liksom litt kos å ha dette mellom meg og min kjære også :) Men blir nok bra og er spent på reaksjonene deres Ü 

God helg alle sammen! :-D

Spennende =) må kose dere masse =)

I helga skal mannen jobbe, gullet og meg skal bake å kose oss <3
Finne på en hel masse <3 Må jo det for å få denne helga til å gå =) 

God helg alle sammen , kos dere!!

Jeg har en konsert i kveld hvor jeg må synge og spille, og det er ikke lett når du er kvalm....
Helga blir sikkert brukt til litt baking, rydding, kanskje sying.
Mannen min tar med barna til aktivitetsdag i morgen, med ski, skiskytting og sånne ting.
(på rulleski da, snøen kommer neste uke :P)
Ha en fin helg til alle maijenter her inne!

Så koselig med litt baking :) Jeg har bakt en dåpskake som ligger klar i fryseren, men frostingen som skal på skal jeg lage i morgen. Har også kjøpt meg slike fancy 'silicon molds', så jeg skal lage en bitteliten kjempesøt baby i hvit sjokolade og spraye litt spisbar glitter på den + noen bokstav'bokser' i farget hvit sjokolade som staver navnet til dåpsbarnet. Er første gang jeg skal bruke de (har bare testet å lage en 'sjokoladebaby') så det blir spennende! :)

Phibonacci skrev:
Så koselig med litt baking :) Jeg har bakt en dåpskake som ligger klar i fryseren, men frostingen som skal på skal jeg lage i morgen. Har også kjøpt meg slike fancy 'silicon molds', så jeg skal lage en bitteliten kjempesøt baby i hvit sjokolade og spraye litt spisbar glitter på den + noen bokstav'bokser' i farget hvit sjokolade som staver navnet til dåpsbarnet. Er første gang jeg skal bruke de (har bare testet å lage en 'sjokoladebaby') så det blir spennende! :)

Lykke til med pyntingen! Er moro å prøve! legg ut bilde hvis den er ferdig ;)

I morra skal vi på skogtur med familien og barselgruppa fra minstemann. Blir grilling og lek med barna. Kjempe koslig  Er morro å få så god kontakt med en barselgruppe, og barna har vokst opp med hverandre. Er veldig spent på om det blir sånn med minste også.

Søndag er det barnedåp til niesa mi. Det blir ille koslig :)

Hvordan er formen deres om dagen? Merker at kvalmen blir værre og værre for hver dag jeg :P Varer til ettermiddagen en gang etter 13-14 tida. Da er jeg i storform. Nesten så jeg gruer meg hver gang jeg skal legge meg. Men en positiv ting er at jeg ikke bekymrer meg så veldig for at det går galt så mye lenger heller. Begynner å skje litt ting igjen, og en liten kul har jeg fått og :D Vil skjule det litt til, og det er ikke noe problem ennå.

Fra å være middagsperson som forrige uke, sliter jeg litt mer nå. Kunne levd på pølse og lompe hver dag jeg. DET har rett og slett blitt min nye dille. Kan jo ikke leve på det hver dag, selv om ungene hadde blitt helt i 100. Burgere sklir også ned. Men sånn pastating, og taco (som jeg vanligvis elsker) er æsj :P Gleder meg til å spise før jeg oppdager at det smaker heeeelt annerledes enn før. Men pølse og lompe (enkelt av alt ting) sikler jeg fælt etter om dagen :P Som egentlig er så kjedelig. Gravidkroppen er merkelig av seg til tider syns jeg. Hehe..

once more skrev:
Jeg har en konsert i kveld hvor jeg må synge og spille, og det er ikke lett når du er kvalm....
Mannen min tar med barna til aktivitetsdag i morgen, med ski, skiskytting og sånne ting.

Høres spennende ut! Lykke til med konserten, håper den går strålende :D

Tripple skrev:

once more skrev:

Høres spennende ut! Lykke til med konserten, håper den går strålende :D

Ikke så spennende :P Synger i koret og spiller i korpset, men synger en solo i koret da, og det er moro!
Skulle synge solo også med korpset, men takket nei denne gangen, vi blir sist, så seint og er så trøtt og kvalm på kvelden!

Slappe av:)

once more skrev:

Takk :) Den er nok ikke ferdig før lørdag kveld/søndag, men kan se om jeg kan få ordnet med bilde når helgen er overstått :) Er litt spent siden det er en mørk sjokoladekake. Synes ikke det er så enkelt å pynte..  Men noe skal jeg få til og håper smaken blir bra :-D

Koselig å høre litt hva folk skal gjøre i helgen.  Nå skal vi snart reise. GOD HELG!! :-D

once more skrev:

Takk :) Den er nok ikke ferdig før lørdag kveld/søndag, men kan se om jeg kan få ordnet med bilde når helgen er overstått :) Er litt spent siden det er en mørk sjokoladekake. Synes ikke det er så enkelt å pynte..  Men noe skal jeg få til og håper smaken blir bra :-D

Koselig å høre litt hva folk skal gjøre i helgen.  Nå skal vi snart reise. GOD HELG!! :-D

Jeg og min kjære skal ta turen på hytta og kose oss skikkelig! Ikke vært der siden i mai så gleder meg veldig
Blir nok mye avslapping, kortspill og god mat.

Ønsker alle her inne god helg!

(Venter svar på hcg prøver som jeg egentlig skulle få i dag men som jeg ikke har fått vite, så blir nok litt grubling..)

Her blir det ei helg med masse lek med storebror, baking, sambo skal bygge ferdig rekkverk til veranda og vi skal feire bursdagen min på søndag :) Blir nok en rolig, koselig helg :) Søndag er jeg 9 uker!!!

Jeg vil ikke bli mint på at det er helg, for begynner på jobb igjen på mandag etter en ukes ferie, å kjenner at jeg absolutt ikke er klar for det! Er så dårlig å sliten.

Men

Back
Topp