Snart helg dere!

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Hva har dere til planer?
Ut å reise kanskje? Lage noe god mat? Se en god film? Kanskje gå en tur?[emoji2]

Jeg skal jobbe hele helgen og det er meldt dårlig vær, så her tror jeg det blir veldig rolig på ettermiddagene, med kanskje noe besøk enten hit eller dit[emoji5] kanskje jeg skal snike meg til en romantisk middag med film sammen med kjæresten etter at sønnen er lagt[emoji173]
 
Jeg har sagt at vi skal grille på søndag hvis det er fint vær!
Også på lørdag blir vi sikkert å gå en tur
Har skikkelig lyst på no god kveldskos men kjæresten på lørdagskvelden, så får finne på noe =) NACHOS! Det fikk gravidhjernen min skikkelig lyst på nå
På fredag får vi besøk av min lillebror og en kompis av kjæresten.
Ellers skal vi kose med tulla vår!
 
Stille klokka

Både jeg og ungene sliter litt med den og er trøtte og urimelige i noen dager :)

Ellers vet jeg faktisk ikke
 
Jeg skal sove:sleep011 har i hvertfall et håp om det. A skal sove ei natt hos farmor og farfar.
Det er spådd supert vær så da skal vi få tatt en trilletur og ratt fyre på bålpanna og grille. Men ingenting spikra, så vi tar det litt som det kommer:)
 
Stille klokka

Både jeg og ungene sliter litt med den og er trøtte og urimelige i noen dager :)

Ellers vet jeg faktisk ikke
Oh no! Er det klokkestilling til helga[emoji21] Sukk... Da storesøster var på alder med lillesøster og vi stilte klokka mot sommer begynte hun å våkne halv 6... håper ikke lillesøster tar etter!
 
Har ingen planer til helga. Besøke pappa kanskje? Det begynner å bli noen uker siden sist. Være ute å leke med ungene om været er bra[emoji4] Lillesøster er så glad i å være ute, så må nesten la henne være ute når hun koser seg slik.

Hadde det vært varmere, type 12-13 grader, kunne vi ha tatt en tur på stranda og spist lunsj på friluftshuset, men det får vente. 5 grader er i kaldeste laget for jærstrender med mye vind.
 
Sove. !
Dugnad på lørdag
Loppemarked på søndag
Sove !

Lyst til å grille ...:p
 
Jeg og barna er alene på fredag så skal vi vel kose oss litt ekstra. Ellers har vi ikke noen planer. Burde besøkt bestemoren til mannen en dag. Min mor or og bestefar møtte oss på senteret to ganger forrige uke, så prøver å bytte litt på disse oldeforeldrene. Barna har tross alt 4 oldemødre og 2 oldefedre( begge er mine). En døde i august så er viktig å få litt tid med dem. Eldste savner sin døde oldefar og er veldig opptatt av å møte dem
 
Mannen jobber hele lørdagen, så enste dagen fri er søndag og da er det ikke lagt andre planer enn den ukentlig vasken med støvsuging, rydding, skifte på senger og både ungan.
 
Har ikke kjempestore planer. Men blir nok barnas holmenkolldag på søndag :) ellers tenkte vi å ikke ha for mange planer for en gangs skyld:) det dukker alltid opp noe.
 
Jeg har sagt at vi skal grille på søndag hvis det er fint vær!
Også på lørdag blir vi sikkert å gå en tur
Har skikkelig lyst på no god kveldskos men kjæresten på lørdagskvelden, så får finne på noe =) NACHOS! Det fikk gravidhjernen min skikkelig lyst på nå
På fredag får vi besøk av min lillebror og en kompis av kjæresten.
Ellers skal vi kose med tulla vår!

Håper på fint vær hos dere da[emoji2] hehe, nachos er jo sykt godt da! Og ekstra godt med kyllingfilet i biter kryddret med grillkrydder og paprikakrydder[emoji7]
Høres ut som dere får en koselig helg[emoji169]
 
Stille klokka

Både jeg og ungene sliter litt med den og er trøtte og urimelige i noen dager :)

Ellers vet jeg faktisk ikke

Å, det har jeg ikke tenkt på en gang! Synes så synd på de små når klokka skal stilles!
 
Jeg skal sove:sleep011 har i hvertfall et håp om det. A skal sove ei natt hos farmor og farfar.
Det er spådd supert vær så da skal vi få tatt en trilletur og ratt fyre på bålpanna og grille. Men ingenting spikra, så vi tar det litt som det kommer:)

Satser på du får sove godt og lenge da![emoji5] vel fortjent inni mellom synes jeg[emoji6]
 
Har ingen planer til helga. Besøke pappa kanskje? Det begynner å bli noen uker siden sist. Være ute å leke med ungene om været er bra[emoji4] Lillesøster er så glad i å være ute, så må nesten la henne være ute når hun koser seg slik.

Hadde det vært varmere, type 12-13 grader, kunne vi ha tatt en tur på stranda og spist lunsj på friluftshuset, men det får vente. 5 grader er i kaldeste laget for jærstrender med mye vind.

Godt å ikke ha noen planer også da[emoji2]
Å, det er jo så godt å være ute[emoji1373]

Ja, det er vel litt kaldt det ja[emoji51]
 
Jeg og barna er alene på fredag så skal vi vel kose oss litt ekstra. Ellers har vi ikke noen planer. Burde besøkt bestemoren til mannen en dag. Min mor or og bestefar møtte oss på senteret to ganger forrige uke, så prøver å bytte litt på disse oldeforeldrene. Barna har tross alt 4 oldemødre og 2 oldefedre( begge er mine). En døde i august så er viktig å få litt tid med dem. Eldste savner sin døde oldefar og er veldig opptatt av å møte dem

Oi, så heldige barn! Og så koselig at dere er så flinke![emoji5]

Her bor ene oldemoren til lillingen langt borte, og den ene er på reise nesten hele tiden, og det samme er oldefaren, så vi må bare gripe sjansen de få dagene de er her[emoji5] men vi er mange som må dele[emoji5]
 
Mannen jobber hele lørdagen, så enste dagen fri er søndag og da er det ikke lagt andre planer enn den ukentlig vasken med støvsuging, rydding, skifte på senger og både ungan.

Det må vel gjøres det også[emoji5] blir nok litt kveldskos kanskje?[emoji5]
 
Har ikke kjempestore planer. Men blir nok barnas holmenkolldag på søndag :) ellers tenkte vi å ikke ha for mange planer for en gangs skyld:) det dukker alltid opp noe.

Hva er holmenkolldag?[emoji2]
Ja, har funnet ut at det alltid er noe som dukker opp etter vi fikk smått[emoji28]
 
Å, det har jeg ikke tenkt på en gang! Synes så synd på de små når klokka skal stilles!
Jeg og syns så synd på de! Heldogvis kan vi utsette levering i bhg litt både mandag, tirsdag og onsdag så vi får litt myk overgang :)
 
Oi, så heldige barn! Og så koselig at dere er så flinke![emoji5]

Her bor ene oldemoren til lillingen langt borte, og den ene er på reise nesten hele tiden, og det samme er oldefaren, så vi må bare gripe sjansen de få dagene de er her[emoji5] men vi er mange som må dele[emoji5]
Ja de er utrolig heldige. Er noen oldebarn på flere av dem. Men når det gjelder mormoren til mannen og min farmor og farfar så er det hovedsakelig våre barn de ser. Min kusine har ett barn på ca 4 år( hvis ikke eldre, prater ikke med hu eller tanta mi) som de aldri har sett.
 
Back
Topp