Snart har de bursdag.. det er ganske stort <3

mon petit

Glad i forumet
Her er det akkurat en mnd igjen til 1 årsdagen.. en dag de ikke kommer til å huske selv, men som vi gjerne ønsker å gjøre helt spesiell.. Har dere tenkt på eller planlagt hva dere skal gjøre? Kanskje vi kan dele litt ideer og tips her.. om det ikke allerede er laget en slik tråd da :) Hva sier dere?
 
Jeg har skrevet noen stikkord på en liste.. lyseblå, hvite og brune ballonger, såpebobler, muffinsformer, lyse- og mørkeblå duploklosser til bordpynt..
 
Jeg har bestilt et sett med bursdagspynt på ebay ganske rimelig, blått tema med et stort 1-tall på. Inneholder duk, ballonger, fat, kopper og servietter til 16 stk. Kommer til å be bare de aller nærmeste på feiring på dagen hans, det blir evt max 15 pers tilsammen. Nok det synes jeg.

Har også kjøpt grønne cupcakesformer med teddybjørn på, og runde rispapir med stort 1-tall i blått til å ha på muffinsene. Også dette ebay-kjøp :p

I tillegg skal muligens barselgruppa vår ha en felles 1-årsdag i begynnelsen av april for våre søte små, det kan bli moro :D
 
Vi skal ha karneval! Snuppa skal være pingvin :D
Har ikke superhøye forventninger til gjestene, men vi foreldre skal i alle fall kle oss ut. Har kjøpt en kjempefin lysestake som skal på bordet, en slik man kan skifte tall på og bruke igjen til neste år. Slik: http://www.goki.eu/cms/index.php?id...d]=709&cHash=06de2fc5d290ab2c256cf8f37be76443 Ellers blir det nok fargerike ballonger og servietter. Ja, jeg er veldig glad i farger! :D
 
Ja dette har jeg planlagt!:D
Har invitert noen venner av oss med barn.
Det blir rosa og lilla tema, og en veldig søt prinsesse kjole på lillemor :p det blir cupcakes med vaniljefyll og sjokoladetopping:)
 
Så arti å se hva dere har for planer, så mye koselig :)
Har tenkt litt på hvilke kaker vi skal ha, men en hit hos barna er jo sjokolademuffins, så det blir iallefall det, i fine former, med lys sjokoladekrem og lyseblå 1-tall.
I gave fra oss to skal han, slik som storebror fikk, få bokstavene sine, utskåret i tre, som han kan ha på rommet sitt i nyehuset. Vi har skåret de ut, ca 4 cm tykke, men har igjen å pusse og male i en dus gråbrun farge. Så venter vi på disse; http://www.smartkids.no/sko/sko-sneakers/guld_bundgaard-sko_176016_2233

Bursdagsbarnet skal ha på seg denne; http://www.guttelus.no/babyklaer-0-...er-pa-nett/bukser-og-shorts/hans-overall.html med hvit body og strømpebukse til. Og storebror har make, bare i vanlig baggy bukse og hvit genser. Har vist litt planer klar jeg også :happy119
 
Jeg har kjøpt lekekjøkken og et par bøker i 1-årsgave, tror det blir stas :D
 
Lekekjøkken må jo nesten være magisk.. det gøyeste som finnes her i huset er iallefall kjøkkenredskaper og lokk..
 
Lekekjøkken må jo nesten være magisk.. det gøyeste som finnes her i huset er iallefall kjøkkenredskaper og lokk..

Ja sånn er det her og, hehe.. Monterte kjøkkenet i går for å ha det klart til selve dagen, mens han svinsa rundt og var veeeeldig interressert. Nå er det satt bort til bursdagen kommer da, gleder meg enormt til å "lage mat" jeg hvertfall! Håper han og liker det ;)
 
Jeg har kjøpt dukkevogn til henne i 1årsgave, håper den blir populær :) tror nok den kan bli populær å holde seg i hvis hun ikke het har lært seg å gå til da iallefall :) hun har fått prøvd å trille sin egen vign et par ganger og det liker hun godt :) men den er jo litt i største laget ;)

Har egentlig ingen planer for feiringen enda, men har kjøpt en matroskjole jeg tenkte hun kunne ha på seg :) tror det blir to feiringer, men er usikker på hvordan jeg skal dele inn osv :p hvem inviterer dere i 1årsdagen? :)

Tror nok ikke det blir sånn voldsomt stor ståhei her, nøyer oss sikkert me kake, fine klær, noen ballonger og maange pakker :)

Hvor dyre gaver kjøper dere egentlig til barna? Dukkevogna jeg kjøpte var på halv pris, så jeg betalte 250, blir nok så hun får noe annet i tillegg, men jeg aner ikke hva :p skal på rørosmartna til helga, kanskje vi finner noe der :)
 
Det er vel ikke nødvendig å kjøpe noe voldsomt dyrt når de er så små. Blir ikke dyre greier her ihvertfall. Jeg vet ikke helt hva vi skal kjøpe til henne enda, men dukkevogn var kanskje ikke så dumt :)
 
Det er vel ikke nødvendig å kjøpe noe voldsomt dyrt når de er så små. Blir ikke dyre greier her ihvertfall. Jeg vet ikke helt hva vi skal kjøpe til henne enda, men dukkevogn var kanskje ikke så dumt :)
Jeg tenker også at det ikke er nødvendig å kjøpe så dyre ting enda, de bryr seg jo ikke :p finner vi noe fint kjøper vi nok litt mer, men kjøper ikke noe bare for å kjøpe :)
 
Vi må fordele feiringen over to dager. Har ikke stor nok plass i leiligheten til å invitere både samboers og min familie til samme dag. Så da blir det feiring hele helgen. Passer bra siden snuppa har bursdag på en lørdag :)
 
Kan hende den blir feiret to dager her også. Jeg feirer dagen hennes (vår siden vi har bursdag samme dag) i Bergen med min familie, og så når vi kommer hjem igjen får vi invitere samboerens familie på en liten feiring :)
 
Då har me feira den store dagen!!
Han blei 1 år i dag og det blei feira med besteforeldre, tanter, onkler, kusine og fetter (18 skt tilsaman).
Det som er litt spesielt her er at pappaen blei 30 i går og ei tanta blei 31 i dag.
Svigerfamilien min har to-timers kjøretur for å komme ut her så me lagde god middag til dei i tillegg til kaker.
Han fekk mange fine gaver!! I hans auge var den beste pakken ein gåbil, eller det vil sei pakken til gåbilen... Eska var passeleg høg så han skubba rundt på den resten av dagen :p
Av oss fekk han noko så enkelt som ein xylofon i tre.
 
Back
Topp