Snart har ca halvparten av oss

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Passert uke 12! :D jeg er 14 uker på mandag, og har termin helt i begynnelsen av August, så etter min beregning er derfor halvparten over uke 12. Slik ca. Hihi :) Ha en flott lørdagskveld alle sammen :) Edit; jeg er ikke 14 uker før tirsdag ved nærmere ettertanke! Haha. Tickeren viser forøvrig 1 dag for lite, i forhold til UL. :)

JAAAA!!!!! Jeg er oxo 14 uker på mandag og byner få en bitteliten kul på magen

Gooooooo løøørdag alle sammen

Jeg er 12 fulgåtte uker på onsdag og kan absolutt ikke skjule det mer :) gleder meg til ultralyd på torsdag!!

Yupp, er 12 uker på mandag ... Gått fort

Jippi:D Vi er heldige jenter:D Deilig å være "ferdig" med de 12 føste og skummel ukene:P

Blir 12 uker på meg om en uke og 2 dager,  og jeg har termin 23 august så det er vell de fleste som begynner å nærme seg 12 uker her inne:) Det er tvilsomt at jeg klarer å skjule det helt til da. Har fått en kul på magen og det er skikkelig gravid mage..:)

Blir 12 uker på tirsdag, og skal på UL på torsdag så blir spennende! :D

13 uker i dag! :D :D 

Jeg er ikke 12 uker før om 1 uke og 2 dager ca.
Og den tidlige 12 ukers UL er ikke før fredag 10 feb, så jeg klarer nok ikke slippe skuldrene ned før om 1 uke og 5 dager.

jeg er 14 uker på vei (termin 1 aug) så tror nok fleste parten nermer seg nå ja =)

13 uker i morgen. :D

Jeg passerte 12 uker søndag for 2 dager siden. Er deilig, for det gir en ekstra trygghet!

Back
Topp