Snart halvveis! :-O <3

Theeri

Betatt av forumet
dc9d7a5249211c4a4feb5fa9756f7f03.jpg

Tenk det! [emoji50][emoji3] Og når folk begynner å si "så koselig! Når har du termin? " uten å være i tvil lenger om jeg er gravid eller ikke [emoji28] [emoji106] Da føler jeg brått at tiden begynner å gå litt fortere.. [emoji7]
Syns ikke det er lenge siden jeg meldte meg inn i oktober forumet [emoji172][emoji171]

Den siste uken har flere kommentert "nå er du jo snart halvveis", men såvidt uti uke 17 synes ikke jeg er halvveis. Her tar vi ingenting på forskudd, for jeg føtde på termin sist, og kan jo gå over nå, det vet jeg jo aldri, så jeg regner meg ikke som halvveis før jeg når 21+0. Egentlig kanskje litt senere også, for de første 3-4 ukene "tells" jo knapt, mens de siste er sååååå lange :P

Ja husker jeg sniktittet litt på andre terminforum hvor de var lenger på vei. [emoji38] og at de skrev om at de snart var halvveis og 4,5 mnd på vei allerede [emoji50] nå er noen av oss der [emoji1][emoji7]
Tror ukene kommer til å rase avsted fremover nå [emoji171]

Jeg nevnte for mannen hjemme i går at om drøye fire uker er vi jo halvveis.
De første ukene gikk så ulidelig sakte, men nå syntes jeg plutselig ikke halvveis var så langt unna, og oul er bare 14 dager unna også

Det er ennå et par uker til jeg er halvveis Merka det forrige gang at det vanskeligste med å ha termin helt på slutten av mnd var at alle posta masse søte nyfødtbilder 1-2 mnd før min egen kom på overtid [emoji23]
c98aac1f691a28e524c0a09b09419bac.jpg

Back
Topp