Snart halveis!

Marley91

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Nå begynner vi å komme et godt stykke inn i svangerskapet og jeg er veldig nysgjerrig på hvordan formen deres er? Hva kjenner dere? Merker dere noe liv enda? :)

Jeg er egentlig veldig oppblåst selvom jeg går på do :playful: mye informasjon, haha.. magen romler skikkelig!

Jeg tror også jeg har kjent litt liv innimellom, en merkelig følelse som jeg ikke kunne kjenne igjen.. Akkuratt som mange bobler som sprekker og har også kjent at det har dunka litt der inne.. hmm, er det babyen mon tro?

Gleder meg veldig til ultralyd nå! <3

Er 19+5 og formen er svingende. Enkelte dager er jeg superbra, mens andre dager kjenner jeg meg høygravid:p slitn, andpusten, kynnere, og vondt i bekkenet. Så jeg må ta dag for dag. Har kjent liv i magen en god stund, men først de siste dagene jeg har kjent spark. Virker som lillegull liker å sparke ned på blæra mi:p skal snart på o.ul og vi grugleder oss!

Stort sett fin form bortsett fra bekkenvansker. Sykmeldt siden uke 13 og blir nok det tiden ut. Mini er blitt veldig aktiv i magen og kjenner han flere ganger i løpet av en dag. Gjort ca 2 uker nå, blir bare mer og mer ❤️ Er 20+1, tredjegangs

21+0 i dag og formen er på topp, til tross for at jeg kjenner at det begynner å bli tungt å styre for mye :-) Tar den fysiske formen som den kommer og håper jeg slipper for mye plager i tiden fremover.

17+6 i dag og kjenner masse liv daglig. Kjenner også spark utenpå magen :) Andregangs. Formen er bra og i morgen skal vi på OUL :D

Hei alle sammen!

Nå begynner vi å komme et godt stykke inn i svangerskapet og jeg er veldig nysgjerrig på hvordan formen deres er? Hva kjenner dere? Merker dere noe liv enda? :)

Jeg er egentlig veldig oppblåst selvom jeg går på do :playful: mye informasjon, haha.. magen romler skikkelig!

Jeg tror også jeg har kjent litt liv innimellom, en merkelig følelse som jeg ikke kunne kjenne igjen.. Akkuratt som mange bobler som sprekker og har også kjent at det har dunka litt der inne.. hmm, er det babyen mon tro?

Jeg har nå akkurat passert halvveis og kan ikke tro hvor fort tiden har gått!
Formen er ganske bra nå, bortsett fra litt verking i bekkenet. Kvalmen er over, har hatt mindre hodepine nå, og de siste par ukene har også mer energi kommet snikende:D Tror nok det har hjulpet veldig at jeg er 20% sykemeldt, en fridag midt i uka gjør at jeg endelig føler meg ovenpå igjen:)
Jeg begynte å kjenne liv i uke 17-18 og nå kjenner jeg masse hver dag - også utenpå magen:) Det er så fantastisk❤️
Det er allerede 2 uker siden vi var på OUL og det var så beroligende å vite at det ligger en frisk og fin gutt inni der:)
Nå skal jeg bare nyte tiden fremover med å ta vare på meg selv, innrede babyrom og gjøre de siste innkjøpene. Liker å være ute i god tid og elsker forberedelser:)

Halvveis idag :) syns magen har vokst veeeeldig de siste par uker. Men formen er veldig bra egentlig og masse energi. kjenner hofta og bekken ikke har det så godt, så jeg må trene regelmessig for å holde det i sjakk.
Kjenner mye liv i magen og kjæresten kan også kjenne det, så det er artig :) var også artig å se ei jenta på OUL som hoppet rundt der inne :) :)

19+ 3 og skal på OUL i morgen! Gleder meg til å finne ut helt sikkert om det er ei jente eller ikke (de sa jente på tul i uke 13)slik at jeg får shoppet litt mer klær! Kjente liv første gang 17+5 (da var jeg litt usikker,men nå vet jeg at det var det jeg kjente) og nå kjenner jeg det daglig. Blir tydeligere og tidligere for hver dag som går Jeg er gravid for første gang, og magen er fremdeles helt flat Kan kjenne at den er litt hardere nedenfor navlen,men thats it!

20+2 i dag og formen har våre grei i fra uke 10 ;) bekkene og korsryggen svikter nå og da men det er eg vandt til fra tidligere fødsler. Els har eg våre usettvanlig trøtt siste uka :/

21 uker i dag og formen er som regel fin, får en del kynnere om jeg stresser. Har kjent kraftige spark lenge og de både kjennes og kan sees utenpå :-) Er tredjegangs.

Er 19+5 og formen er svingende. Enkelte dager er jeg superbra, mens andre dager kjenner jeg meg høygravid:p slitn, andpusten, kynnere, og vondt i bekkenet. Så jeg må ta dag for dag. Har kjent liv i magen en god stund, men først de siste dagene jeg har kjent spark. Virker som lillegull liker å sparke ned på blæra mi:p skal snart på o.ul og vi grugleder oss!

Ja, formen er ikke lik for hver dag som regel.. Men kjempe bra du har dager hvor du føler deg superbra også! :) ååå, så deilig at du har kjent liv! Håper jeg får kjenne masse snart og vite at det er babyen! ^^

Stort sett fin form bortsett fra bekkenvansker. Sykmeldt siden uke 13 og blir nok det tiden ut. Mini er blitt veldig aktiv i magen og kjenner han flere ganger i løpet av en dag. Gjort ca 2 uker nå, blir bare mer og mer ❤️ Er 20+1, tredjegangs
Så heldig som kjenner babyen og at den er veldig aktiv <3

21+0 i dag og formen er på topp, til tross for at jeg kjenner at det begynner å bli tungt å styre for mye :) Tar den fysiske formen som den kommer og håper jeg slipper for mye plager i tiden fremover.
Jeg kan også kjenne på at det begynner å bli tyngre.. kjenner det godt i magen når jeg blandt annet går tur, kjennes ut som magen er støl^^

Jeg har nå akkurat passert halvveis og kan ikke tro hvor fort tiden har gått!
Formen er ganske bra nå, bortsett fra litt verking i bekkenet. Kvalmen er over, har hatt mindre hodepine nå, og de siste par ukene har også mer energi kommet snikende:D Tror nok det har hjulpet veldig at jeg er 20% sykemeldt, en fridag midt i uka gjør at jeg endelig føler meg ovenpå igjen:)
Jeg begynte å kjenne liv i uke 17-18 og nå kjenner jeg masse hver dag - også utenpå magen:) Det er så fantastisk❤️
Det er allerede 2 uker siden vi var på OUL og det var så beroligende å vite at det ligger en frisk og fin gutt inni der:)
Nå skal jeg bare nyte tiden fremover med å ta vare på meg selv, innrede babyrom og gjøre de siste innkjøpene. Liker å være ute i god tid og elsker forberedelser:)

Så bra det har hjulpet å jobbe mindre. Så heldig som har kjent så mye bevegelse allerede i uke 17-18.. Håper jeg merker mere snart. Gleder oss også veldig mye til ultralyd på torsdag, håper vi får vite hvilket kjønn det er! :) Så gøy å skulle handle inn ting til babyen. Vi vil også begynne å handle etter OUL.

Det gikk supert, og fikk nok en gang bekreftet at vi venter ei jente (hadde tul i uke 14). Alt så fint ut, men skal inn og sjekke plassering av morkaka i uke 28, da den ligger foran og langt ned. Håper den ikke blir å forhindre vaginal fødsel.

Jeg har hatt en veldig tøff start på svangerskapet da jeg har vært utrolig kvalm. jeg har ikke fått i meg noe mat og gikk ned nesten 7 kilo før jeg var 13 uker på vei.
Formen blir bare bedre å bedre nå heldigvis men sliter med ryggen.

Jeg har ikke kjent liv enda men gleder meg kjempe masse til det :p

Hei alle sammen!

Så gøy!

Back
Topp