Snart fyller febbisene 1 år!!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Tenk på det ja! Ett år går virkelig fort!
Mine to barn har også bursdag i februar, og her planlegger vi bursdagene dems nå i disse dager.
Har dere noen planer for de kommende bursdagene?

Inviterer bare besteforeldre og tanter/onkler på besøk. Serverer pølser og kake eller noe i den duren :)

Her blir hun 1 år på førstkommende søndag!:o det går ALt for fort!:o skremmende!O.o blir selskap med venner og barn på fredag på dagtid og stort familieselskap på søndag på dagen hennes:)

Kom på at hun var 11 mnd i går! Tida går så sinnsykt fort! Tenker tilbake på denne tida i fjor... <3 Gleder meg masse til å feire henne i februar :D

Kjenner gråten presser på ofte nå :p blir 1 på lørdag turboene mine♥ blir så rørt over hvor store de begynner å bli.

Her blir det familie selskap på bursdagen
Med kake og kroner. :)

Blir skikkelig barnebursdag med pølser, kake, ballonger og bursdagskrone! ❤️

Her blir det besteforeldre og onkler, tanter og søskenbarn på kaffe og kake. Muligens pølser :)
Helt standard bursdag og minst mulig fjas :D

Vi gjør som tiia85, men inviterer faddere m. følge og event barn i tillegg. Mulig vi må dele opp i flere feiringer da, for har ikke plass til alle på en gang.

Sendte i dag ut sms med invitasjon :) vi feirer om litt under 4 uker. Greit å si i fra i god tid så de i familien min kan planlegge - noen er ofte opptatt, trenger å planlegge annenhverhelgsamvær så det passer osv. Har kikket på noen kakeoppskrifrer.

Det blir besteforeldre og tanter med barn og en av mine kusiner med barn. Ikke så mange:)

Vi skal feire 30. januar, med besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Tror vi også går for pølser og kake for å gjøre det enkelt.

Har egentlig aldri bakt kake før, så tror jeg må øve meg nå i helgen :)

Tiden går altfor fort....Tenk at de små babyene våre er snart 1 år. 8 dager til vesla blir 1år.... :scared007
Vi skal feire med familie og faddere, blir tilsammen 15 stk. Blir koldtbord og kaker :)

Her blir dagen feiret 1 feb med faddre og et vennepar :) blir servert pølser og kaker ;)

Inviterer familie ,gudforeldre og venner :) så feirer vi det over 2 dager :)

Lurer på å ha familiebursdag for meg og vesla kombinert. Jeg blir 30 23.januar, og har ikke planlagt noe med familien, bare venninner.
Hvis vi skal feire med familie blir jo det i Oslo, så når vi først reiser dit hadde det jo vært hyggelig å kombinert.

Ellers har jeg ikke tenkt så mye mer, synes egentlig selskap er så mye styr og jobb.
Synes det er stas at hun blir ett år, men synes ikke det er stas med selskap.

Back
Topp