Snart fullmåne

madison25

Glad i forumet
..noen som tror på at fullmåne har noe å si for fødselen? Mange som mener det er fødeboom når det er fullmåne og at den har en slags innvirkning på fødselen :) Jeg er skeptisk, men akkurat nå håååper jeg det er sant! :D

Er forresten fullmåne nå på Tirsdag 06.08 :) Jeg har bestilt prinsessa mi da iallfall! :p hehe..

Jordmoren jeg kjenner sier det skjer oftere under fullmåne at man får vannavgang. Men om det er myte eller fakta aner jeg ikke. Men min nr 2 er født når det var fullmåne:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Mamma tror at jeg blir å få rundt fullmåne, pluss minus 2 dager:) Men må nok skuffe deg med at det er nymåne 6 og ikke fullmåne før den 21 denne måneden

Venter nr 1, en gutt, 12 august:)

Mamma tror at jeg blir å få rundt fullmåne, pluss minus 2 dager:) Men må nok skuffe deg med at det er nymåne 6 og ikke fullmåne før den 21 denne måneden

Venter nr 1, en gutt, 12 august:)
God damnit! Nå så jeg det også ja! Jeg har IKKE tenkt å gå helt til den 21. altså....usj..Tenk å ta så feil da.. :( Der forsvant dét håpet..

Har min andre modningsakupunkturtime imorgen da, og da lovet han å sette noen flere effektive nåler for å gå i fødsel, så jeg håper at det kan ha god effekt. Krysser alt jeg har for det iallfall! :)

God damnit! Nå så jeg det også ja! Jeg har IKKE tenkt å gå helt til den 21. altså....usj..Tenk å ta så feil da.. :( Der forsvant dét håpet..

Har min andre modningsakupunkturtime imorgen da, og da lovet han å sette noen flere effektive nåler for å gå i fødsel, så jeg håper at det kan ha god effekt. Krysser alt jeg har for det iallfall! :)
Hvis det hjelper noe mente jm at mange fødte ved nymåne også. Overhørte ho snakke med føden om det:) Så det er håp enda!:) håper hvertfall han lille her vil ut da!!!!

Venter nr 3 4. August:)

Hvis det hjelper noe mente jm at mange fødte ved nymåne også. Overhørte ho snakke med føden om det:) Så det er håp enda!:) håper hvertfall han lille her vil ut da!!!!

Venter nr 3 4. August:)
Et liiite håp fortsatt altså :D Satser på at både din og min bestemmer seg for at tiden er inne da ;)

Jeg fødte ved fullmåne sist gang, var stappe peise fult innpå fødeavdelinga!! Tilogmed vi som hadde tatt keisersnitt lå 3 stykker innpå et rom... :P så jeg har trua på det :)

sønnen min heter foresten Varg, pasa ekstra godt når han kom på fullmåne :p

Mamma har trua på fullmåne, hun fødte begge sine dagen etter fullmåne så hun har booka ferie fra den 23. august og har trua på at jeg slekter på henne :-p jeg har termin i de tider og da, så det er ikke helt umulig :-)

Jeg har termin imorgen 6.08, altså når det er fullmåne :P
Håper at jeg føder innen termindato :)
Orker ikke å gå mer gravid :(

Prinsen ventes 06.08.13

Har termin 21 aug så får se om det stemmer :) Noe jeg håper ;)

Sniker litt :) jordmoren jeg gikk tkl sa at nymånen har samme effekt som fullmånen. Men hun sa også at det var ikke flere fødsler på selve fullmånen men 2 dager før og etter var det mest aktivitet.
Jeg gikk inn på månekalenderen bare på gøy for å sjekke hvordan mine fødsler var i forhold til fullmåne og nymånen. Og alle mine tre er født enten på fullmåne eller nymåne. Og det tkl tross for at en er født før termin og en på termin og en på overtid.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

mine 3 er født dagen etter fullmåne :)
Uke 38,36 å 39 :)

Har termin 24 sep. Men er veeeldig spendt nå den 21 aug. Siden eg har 1-2cm å er moden alt :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har termin 30. august, så tar gjerne en fødsel rundt fullmåne den 21.

Back
Topp