Snart fryseforsøk!

Tøysa

Elsker forumet
I morgen starter jeg med primolut for å få igang TR!
Regner med jeg får mensen i løpet av noen få dager og at jeg altså straks er igang med progynova! [:D]

Skal ta 3 tabletter med progynova fra 1. syklusdag. Morgen, middag og kveld. Hvis jeg får TR på kvelden, skal jeg da ta en tablett progynova på kvelden første syklusdag, eller skal jeg vente til neste dag for å starte da? Spør heller en gang for mye enn en gang for lite jeg... Vil jo ikke gjøre noenting feil...!

Har som sagt fått beskjed om å starte med primolut i morgen. Skal ta 1 X 3 tabletter i 5 dager. Hvis jeg får TR før jeg har tatt alle tablettene, skal jeg likevel fullføre i 5 dager? (Eller vil ikke TR komme før jeg er ferdig med dosen kanskje???)

Hilsen en litt forvirra Tøysa! [;)]

ORIGINAL: Nesing

Det blir spennende, Tøysa! Håper på fullklaff denne gangen og ønsker deg lykke til med fryseforsøket! [:)][:)]

Signerer denne [:)] Heier på deg Tøysa, det vet du [;)]

kjempe masse lykke til

Lykke til med fryseforsøket[:)]

ORIGINAL: Tøysa

I morgen starter jeg med primolut for å få igang TR!
Regner med jeg får mensen i løpet av noen få dager og at jeg altså straks er igang med progynova! [:D]

Skal ta 3 tabletter med progynova fra 1. syklusdag. Morgen, middag og kveld. Hvis jeg får TR på kvelden, skal jeg da ta en tablett progynova på kvelden første syklusdag, eller skal jeg vente til neste dag for å starte da? Spør heller en gang for mye enn en gang for lite jeg... Vil jo ikke gjøre noenting feil...!

Hmmm, dette lurer jeg også på!

Ang primolut så vil jeg nok tro at du bare kan kutte ut tablettene om tr kommer før du er ferdig med kuren. Uansett så tror jeg at tr holder seg borte fra 1. tablett. Meen, er ikke helt sikker jeg heller[8D] 
Håper det er noen kloke damer som kan svare[:D]

ORIGINAL: t.t.h.

kjempe masse lykke til

Tusen takk alle sammen! [:)]

Men dere som har vært gjennom fryseforsøk før og brukt progynova. Skal jeg starte med tablettene med en gang TR kommer, eller vente til påfølgende morgen? Altså hvis TR kommer på kvelden, skal jeg da ta en tablett før jeg legger meg?

Men dere som har vært gjennom fryseforsøk før og brukt progynova. Skal jeg starte med tablettene med en gang TR kommer, eller vente til påfølgende morgen? Altså hvis TR kommer på kvelden, skal jeg da ta en tablett før jeg legger meg?

??? Gir meg ikke! [;)]

Er like spent som deg jeg nå[8D] 

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg ang primolutt, men ville gjerne ønske deg lykke til med fryserforsøket![:)]

Jeg kan heller ikke hjelpe deg så mye med det du lurer på, men vil gjerne ønske deg masse lykke til[:)]

ORIGINAL: ElinR

jeg pleide å ta progynova morgen og kveld og hvis tr kom midt på ettermiddagen f.eks så tok jeg på kvelden[:)]

Tusen takk!!! [:)]
Ser ut som det fungerte fint for deg, så da gjør jeg det samme! [;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg kan heller ikke hjelpe deg så mye med det du lurer på, men vil gjerne ønske deg masse lykke til[:)]

Tusen takk Råndalf og alle dere andre! [:)]

ORIGINAL: litjpi

Er like spent som deg jeg nå[8D] 

Da fikk vi svaret vårt, Litjpi! [:D]
Skal jo begynne med tabletter på syklusdag 1, så da er det vel mest riktig å starte med en gang man har fått friskt blod. Blir det på kvelden, tar jeg første tablett da! Flott at ElinR kunne svare oss! [:)]

Hei [:)]
Masse lykke til med fryseforsøket [;)]
Ang Progynova tror jeg d er litt forskjell fra sykehus til sykehus. Jeg skulle starte på blødningsdag 2, så da jeg fikk mensen på kvelden begynte jeg morgenen etter [:)] Ikke at jeg tror at d har så mye å si uansett.
Håper du får tanta snart og er i gang med fryseforsøket fort

Back
Topp