Snart fireåring gis bort - helt gratis

lenemor

Forumet er livet
Tilsynelatende uskyldig, fremstår som meget sjarmerende, ganske søt, god humor, defekte ører og sans for rampestreker. Elsker oppmerksomhet og selskap, men ser seg ikke for god til å kaste leker rundt i rommet når lillebror har tillatt seg å låne dem litt. Kan godt skrike uavbrutt i femten minutter fordi hun ikke vil ha desserten og mammaen ikke klarer å "lage blåbærdessert" i stedet, og sier (uten skam) at hun bare tulla når hun oppdager en ny favorittdessert. Flere eksempler og referanser oppgis ved henvendelse.

Løp og "kjøp" 

send hun hit.. for malin snakker om johanna nonstop.. og de har jo bursdag på samme dag, så da blir det liksom ikke noe ekstra jobb der.. [8D]

Vi kan bytte[8D].......kanskje det hjelper[:)]

Tror hun må være i familie med snart 4åringen her i huset[8|][8D][:D]

Jeg har og ei sånn ei! Kanskje vi kan gi kvantumsrabatt til en lettlurt sjel[8D]

Du må gjerne sende henne til oss! [:D] En til utgjør ikke store forskjellen.. [8D]

Høres ut som en litt bedre utgave av den snart 4 åringen som bor her jo!
Bare spår Henriette du, så er du sikkert veldig glad du fikk din snart 4 åring
i stedet for min [&:]
Jeg har klikka i vinkel på ho et par ganger i helga, og det er bare sååå vondt
når det skjer [&o]
Men jeg håper at det snur den 16. september. Da er ho ikke "snart" lenger [;)]

Hehehe...kunne kanskje byttet med min. Hun er nemlig ganske så lik. Bortsett fra at hun tisser på seg 2-6 ganger DAGLIG!! Herregud, så lei jeg er av tissetøy. Og det verste er at hun står med beina i kryss og nekter for at hun må på do. HVa gir du meg!!

Jajaja....jeg klarer på et vis å være glad for all trassen og viljen og skrikingen, for det betyr at hun er en normaltfungerende (snart) fireåring med masse bein i nesa. Vi får tro hun kan nå så langt hun bare vill med alle den viljestyrken, hehe

ha ha ha ha.. sorry.. men jeg må smile litt av maja.. lurer på hvor hun har staheten sin fra???????[:D][:D]

ORIGINAL: Trillemor82

ha ha ha ha.. sorry.. men jeg må smile litt av maja.. lurer på hvor hun har staheten sin fra???????[:D][:D]

Nei, det kan du si....vi trodde at det å arve staheten fra oss begge skulle gjøre henne litt mindre sta...men neida...dobbel dose det, gitt

ja... shit happens!! men håper det snart går seg til.. for vinterdress i mange minusgrader er jo ikke akkurat digg og ha uhell i.....................[&:]

Nei..du sier noe. Vi sliter litt altså. HUn sier ikke noe etterpå heller vet du. Men, men, får jo bare se hva som skjer framover...

Oi, da tror jeg at jeg hadde fått fnatt monicabebe. Vi har uhell vi også, flere ganger i uka, fordi hun venter for lenge med å gå på do, og så klarer hun ikk eå holde seg når hun skal dra seg opp på dosetet... Vi får håpe de snart klarer seg fint - før vi skal igang med pottetrening med nestemann i alle fall [8D]

det er en kjedelig situasjon det der Monica.. håper dere finner en løsning på det.. her er det liksom ogsåp litt uhell.. men det er mer på at hun ikke rekker doen.. og det kommer litt i trusa.. men jeg hadde klikka om dt var mer..

Håper dere finner en løsning som gjør at hun innser at hun må på do![:)]

Trasig det der, Monica [&:]
Men det går seg nok til snart. Men er utrolig tungvindt mens det holder
på kan jeg tenke meg [8|]
Kan ikke få skrytt nok av hvor flink Linnea har vært, men ho har også uhell.
De skjer som regel i bhg, men har hatt et par her hjemme og. Det er som regel
på badet fordi ho er litt sent ute, men 4-5 ganger totalt her hjemme etter at ho
sluttet med bleie; nei, det er slett ikke værst [:D]
I bhg skjer det alltid ute, for da er ho så opptatt...
Så tror jeg skal høre med de imårra om ikke de kan spør ho litt oftere om ho må
på do når de er ute. Evnt. bare sende ho inn på do etter ei stund.
Masse lykke til [:D] Det går seg til vettu [;)]

Back
Topp