Snart ferie!

malone

Gift med forumet
Nå nærmer det seg veldig ferie, vi drar til Thailand 4 april. Siste forbredelse nå når det gjelder reise planer. Vi skal reise med en ryggsekk og en bæremeis med en liten trille hengende på. Så har funnet 4 mål vi har lyst til å reise til, men tar det som det kommer når vi er der. Må se ann formen min og lillegutt blir sjefen. Så får vi se hvor mange steder vi reiser innom. Skal iallefall bare slappe av og kose oss uten noe stress og mas. Så etter en spennende fly tur med en på 19 mnd blir det 3 uker med sol og strand.    

Så spennende!! Syns dere er tøffe som reiser så langt med en på 19 mnd, men det er gjerne bare meg som er litt var på det :) Redd for at min ikke hadde taklet en så lang flytur

ORIGINAL: toffen

Så spennende!! Syns dere er tøffe som reiser så langt med en på 19 mnd, men det er gjerne bare meg som er litt var på det :) Redd for at min ikke hadde taklet en så lang flytur

Vi har en veldig snill liten gutt og både jeg og sambo er ganske tålmodige, så skal nok gå bra. Veit jo aldri åssen det blir, det er jo full fart på han om dagen men vi tar det som det kommer. Noen nye leiker, dvd også skal vi fly om natta. Vi har bestilt hotell de første nettene så vi får hvilt ut litt, før vi tar resten på sparket!

Masse god tur[:D] Send oss gjerne litt sol og varme[;)]
Kos dere masse masse!!

Ikke misunnelig i det hele tatt[:D]

Kos dere masse[:D]

Back
Topp