Snart FERIE!!!!

Barbro74

Glad i forumet
Søndagen den 28 juni så setter jeg og mine fire flotte barn nesa mot Malaga!!!! Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å komme bort litt fra hverdagen og bare nyyyyte masse fritid sammen med barna [:D] Pappaen min har hus der som vi skal låne, men eget stort basseng og skjermet tomt på 5 mål, så vi kan virkelig boltre oss alene.

Var jo egentlig meningen at bf og hans datter skulle være med oss også, men som dere vet så blir jo ikke det noe av..... Men vi skal kose oss likevel.

Begynner jo å få litt mage også så jeg føler virkelig at lille gull er med oss, ungene er stadig borte og kjenner på magen. Minstemann på 6 år spurte meg her om dagen om babyen kunne se han gjennom magen [:D]  Han er jo vakker å da. Han gleder seg veldig til babyen kommer og syntes at det egentlig er litt dårlig gjort at vi må vente helt til etter nyttårsaften med at den kommer ut [:D][:D] 

Blir jo litt stille på meg her siden vi blir borte i 19 dager og jeg er litt usikker på om det er internett i huset nå for det var noe satelittgreier der sist jeg var der, men det funket så dårlig. Er en liten internett kafe rett oppi byen så jeg er nok innom å snoker innimellom.

Uansett så får dere alle ha en riktig god sommer enn så lenge og så sees vi i slutten av juli, spent på nye magebilder osv osv osv..... Skal prøve å få lagt ut ett av magen min etterhvert også [:D]

Ferieklemmer fra meg og lille gull.

Back
Topp