Snart ferie!!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeeeeey!
Men smarte meg valgte jo jobbehelg (eller valgte og valgte.. Dei måtte nå bare bli sånn..) rett før ferien.. Seinvakt i dag og i morgen og tidlig på søndag.. SÅ ER DET FERIE! :-D Jeg er veldig klar nå kjenner jeg.. Hehehehe.. 
 
Da går du ut med et smell, Almyrida - og ferie blir ekstra kjærkommen nå rman jobber tett rett føre.

Her er det skikkelig feriestemning nå, sol og sommer, gjester, reker, hvitvin, bading i basseng og pikniker ute - vi storkoser oss...
 
her er jeg ved den stressende før-ferie. Pakkinga. Blir jo fler og fler å pakke til her. Kaos. Men begynner å gå seg til!
 
jeg begynte på ferie i dag!!! Å så deilig å slippe å bruke hjernen så mye på noen uker:-P Litt kjipt at det skal regne igjen nå med en gang, men men. håper vi finner på noe kjekt jeg og mine to små;-)
 
Argh.. Jeg var utrolig overpositiv før i dag ser jeg.. Saken er den at dette kommer til å bli den lengste helga i manns minne.. Jeg har så vondt i ryggen at jeg klarer ikke bøye meg, og bekkenet mitt virker helt låst? Har ikke hatt problemer med det siden før Maren blei født.. 
 
Back
Topp