Snart ferdig! Nedtelling:)

*IdaMor*

Elsker forumet
Idag er det altså, 19 dager til termin, kommer meg aldri helt dit med baby i magen da men... 5 dager til keisersnitte og 4 dager til jeg skal legges inn.. Idag har dagen gått med på og rydde hjemme, vasking blir i morgen. Og jeg har ENDELIG pakket ferdig baggen jeg skal ha med :) Bedre sent enn aldri ;) Jeg har også vært på min siste time hos jordmor.. litt trist, Har den beste jordmoren jeg kunne ha fått! Hun sa hun skulle komme å se til meg på tirsdag etter KS for og se hvordan det gikk og møte han som har gjemt seg i magen :)

Hva har dere gjort idag?

Hvor mange dager har dere igjen til termin?

levert barnehage, skrudd sammen små vegghyller, ryddet litt i noen skuffer, gikk en tur på sparkjøp og shoppet litt forskjellig småting, hentet barnehage, laget middag, og så slapper av med te og nett mens barna koser seg med barnetv... skal etterpå skru en kommode.. pleier ligge på sofa og se tv og være på nett, men ikke sett på netflix serien min i dag... ikke hatt tid... må gjøre noe mens jeg har energi... plustelig vekke sikkert... 6 dager til termin :) :happy093.

Har støvsugd og vaska stue, kjøkken og gang i første etage. Så har jeg vært ute å gått en liten tur :) har sjekka over fødebagen og satt den klar nede under trappa. Nå er det skiskyting stafett på tv :) greit tidsfordriv siden sambo er på trening :)

Termin på lørdag....2 dager til :) spenning :)

Det nærmer seg :) Ser ut til at dere gjør mye mer om dagene enn meg :P Sitter bare på ræva føler jeg :P

Back
Topp