Snart farsdag

Feirer egentlig ikke verken farsdag eller morsdag, og farsdag har en tendens til å kræsje med min bursdag 14. november, sååå... Trøster meg med at jeg en gang i tiden var en fin farsdagsgave til min far! [;)]

Jeg har kjøpt flybilletter til Kristiansand til ham i julegave/farsdagsgave[:D]
Så han skal på guttetur ned dit for å besøke broren sin. Han ble superglad.
Han kommer hjem på ettermiddagen den farsdagen, og da venter vi på ham med kaffekos og et stooooort pepperkakehjerte!
(Mor kommer på besøk til oss den helga, og vi har lovet å ha pepperkakebakedag da[:)])

Og Ole Henriks bestefedre får tegninger fra ham, og kanskje en liten ting i tillegg[:)]

Han får noe så morsomt som  elektrisk tannbørste[:D]

hadde glemt det jeg og...
hmmm, blir vell egg og bacon til frokost...må vell finne på noe mer jah...

Vi gjør ikke noe stort ut av farsdag eller morsdag, men jeg pleier å få roser, og han vanligvis sjokolade eller noe i den dur[:)]
I år har jeg bestilt belgisk konfekt med bilde av ungene utenpå. Bare 99,- på eurofoto[:)]

blir nok kafe på senga og tegninger unga har laget

Tenkte å ordne en badekåpe med "verdens beste pappa" eller noe lignende på

her får nok pappa/sambo frokost på senga og et kort fra lillegutt. Kanskje noe han trenger hvis jeg kommer på noe [;)]

Ellers blir gaven til fedrene våre et bilde av oss 3 tatt hos fotograf, pluss nyheten om at de får et barnebarn til i mai2011[;)]

Far får kake og pakke sambo får også kake og pakke [:D] Tror jeg kjøper ullsokker til far og sambo får noe bilvoks sett greier[:D]

Har laget en kjempefin kopp på Nfoto med bilde av gutta og teksten "Verdens beste pappa!"
Pappa'n er storforbruker av kopper så håper den kommer godt med [:)]
Skal også male kort (har en idè jeg så på tv [:D])

Heldigvis er det pappahelg akkurat den helgen slik at gutta får gitt han det på dagen [:)]

jeg skal lage et kort med for og hånd avtrykket til nathaniel på også skal jeg bestille en calvados som hal eeelsker[:D]

(vet dette er en farsdag og ikke en fest, men gutten vår er bare 8mnd å kan ikke lage stort annet enn bæsjebleier og slevedammer så da kjøper jeg heller noe han kan kose seg med i julen)[;)]

Her blir det dåp for Emil den dagen..[:)]
Så spørs om ikke far går litt i glemme boka denne dagen gitt..[8D]

[:D]Gubben får det samme som han har fått hvert år han har vært pappa. Ungene tegner kort til ham ,og så får han lov til å stå tidlig opp med ungene å være far HELE dagen ,så mor får fri[:D].
Pleier å lage en kake til ham da ,men det er bare fordi jeg er så sinnsykt glad i kaker[8D].

[8|]Sender vel en mail elles sms til pappaen min.. Han er vel i Russland på farsdagen tror jeg[:)].

øøhmmm..... når er det farsdag??[8|][&:]

Farsdag er søndag 14.nov. Samme dag som cupfinalen!!

Det alene er vel farsdagsgave nok for mange[:D]

Benjamin skal tegne en tegning til han og så har eg designet en genser til han som han skal få [:D]

Back
Topp