Snart fødsel her

jmar

Blir kjent med forumet
Har vært veldig mye ut og inn av sykehuset de siste ukene. har vært innlagt 5 ganger.........  Ble innlagt igjen nå forrige søndag, pga høyt blodtrykk b.l.a   Er fortsatt innlagt, og i morgen eller senest tirsdag blir fødselen satt igang med modningsgele [:)]    Skal bli utrolig godt å bli ferdig  , for har vært veldig syk de siste ukene.  Har også fått så mye vann i kroppen at det begynner å bli farlig, så det + det høye blodtrykket er grunnen til at jeg blir satt igang.   Har hatt mye maserier den uka her og har 1 cm åpning. .   Sover ikke om natten pga alt vannet i kroppen , er utrolig smertefullt!!!   Dette er barn nr 3 for meg og definitivt det siste!! [:)]   Så da blir det visst mars baby på meg [:)] 

Ønsker dere alle en fin søndag , og masse lykke til med de forestående fødslene [:D]

åå så spennende da! [:D] Da må du ha lykke til!! Krysser fingrene for dere!! [:D]

Ønsker deg lykke til, sender bare gode tanker til deg[:)]
Må ærlig innrømme eg misunner deg som snart skal få møte babyen din!!!!!

LYKKE TIL[:D]

ORIGINAL: kattekvinna

Sign [:)]

Så spennende! Blir deilig å få ut gullet nå kan jeg tenke meg, siden det har vært så mye med deg.
Lykke til så masse!

lykke til med fødsel!! Håper du kommer deg fort på beina igjen:)

Tusen takk dere [:)]  Snart deres tur også!!  Er lov å begynne å bli lei nå!    Gleder meg til endelig å få hilse på lillegutt [:D]

Så spennende, og så utrolig deilig å se en slutt på det. Håper du får en flott fødsel også gleder jeg meg til å se bilder av den lille. (Hvis du vil legge ut bilder da)

Ønsker deg masse lykke til!!!

Åå, heldig som endelig for møte den lille[;)] Lykke til[:D]

Så utrulig spennende, du må ha masse lykke til! [:)]

Masse lykke til!! [:D]

Masse LYKKE TIL! Håper du får den fødsels opplevelsen du har sett for deg! =)

ORIGINAL: kattekvinna

sign

ORIGINAL: sillamilla

åå så spennende da! [:D] Da må du ha lykke til!! Krysser fingrene for dere!! [:D]

Sign![:D][:D]

Oj, ikke noe kjekt å være så mye dårlig.. Godt de kan sette deg i gang! Masse lykke til, og oppdater oss gjerne når den lille har kommet til verden:)

Back
Topp