Snart er ventetiden over

Ilona85

Glad i forumet
Vil bare si lykke til til dere med termin i denne månden[:)]
Snart er det over.. konstant full blære, tett nese, svære ankler, vond rygg, "gakk,gakk" ganglag, stive armer, vonde ribben, pustevansker, "dilla" mani og dårlig sex.
Har dere klart dette i flere måneder, er fødselen sikkert like lett[;)]Men det er værdt det og dere virkelig fortjent det lille nurket dere får i armene.

Lykke til jenter[:D]

Tusen takk!![:)].....kjenner det i ryggen, og begynner å bli bra utålmodig nå!!! Men vagging ol har jeg fortsatt til gode[;)]

tusen takk. alt er på plass, men fort glemt når babysen er kommet

:-)
Takk, Ilona. Det er vel nok av oss som gleder oss til å "bli fedig" her nå,ja...

Hihi!![:D] sove på magen..ja! Jeg gledet meg mest til å sov på rygg uten å få hele magesekken opp i halsen[8D] Men det blir nokk godt å få sove på magen også da[;)]
når har dere tremin??

Tusen takk[:D] Det skal bli fantatisk å få kroppen min igjen og heller ha ungen i armene mine. Kjenner det kribler i magen når jeg tenker på det[:)] Lykke til alle sammen[:)]

lykke til alle sammen, den som venter på no godt venter ikke forgjeves sies det, men jeg vet ikke jeg da [:)]

Å ja det er godt at det nærmer seg. Begynner å kjenne at det tar på om dagen. og gleder meg bare noe helt enormt til å få se den lille. LYKKE TIL ALLE SAMMEN¨

STORE KLEMMER fra meg[:D]

hehe.....merker at den tålmodigheten som var så bra for noen uker siden begynner å glimre med sitt fravær ja....HAr gått med maserier i litt over ei uke nå og kjenner at det tar veldig på.
I tillegg trodde vi at fødsel var i gang på forrige mandag. ALle på sykehuset sa at det ble baby i løpet av natta.....skikkelig nedtur å bli sendt hematt da ja......

Næi. ikke vær så negative da!! Men det er lov når man går på overtid! Jeg gikk å var negativ i 14dager før jeg endelig innså at neste dag så er den der

Er ikke så negativ egentlig[:D] Har jo enda ei uke igjen til termin jeg da..............Så det er bare å vente litt til....toppen tre uker igjen.......Ha en flott dag alle sammen og lykke til med ventinga[:D]

Back
Topp