snart er tiden inne.:)

storkpia

Betatt av forumet
Snart er tiden inne for insiminasjon.:) håper å få tante rød på besøk ca 18 august..å da er det ikke lenge til eggløsning. kjenner jeg gleder meg til å sette i gang igjæn!!! er over et år siden sist vi prøvde.. Jeg sliter litt med eggstokkene mine fant vi ut for et par mnd siden,eggstokkene mine slipper for mange egg sier spesialisten...og da blir eggene ikke friske..[8|] Det er så godt å sitte å skrive ned litt tanker og følelser nå synes jeg,både gleder og gruver meg til insiminasjon,det er jo sååå skuffende når det blir negativt på testene og håpet knuses...Men da er det bare en ting å gjøre å det er å bygge seg sakte men sikkert opp igjen å håpe på det beste neste gang...Har vært sykmeldt i snart 7 mnd nå pga virus på balansenerven dette er virkelig noe dritt!!!!! Er nåkk litt derfor vi har ventet litt med insiminasjonen også. gravid å svimmel hele tiden går kanskje ikke såå godt i lag.[;)] nei da får alle ha ei go natt å sove godt!![:)] 

ORIGINAL: Nesing

Håper viruset på balansenerven snart slipper taket og at du dermed får mer overskudd! Riktig lykke til med det kommende inseminasjonsforsøket. Håper det klaffer for dere denne gangen! Krysser fingre og tær for et pos resultat !

Signerer denne jeg. Satser på at dere lykkes med dette insemenasjonsforsøket [;)]

Håper viruset slipper tak snart!!!

Så fint at dere er i gang igjen! Men det blir dessverre slik for oss, oppturer og nedturer. Men den berg og dalbane turen er nok verdt det til slutt. Husk du kan komme til oss når det blir for mye, vi er der alle sammen.
Skal selv prøve inseminasjon om noen måneder, så jeg er spent;)

Lykke til så lenge!

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: Nesing

Håper viruset på balansenerven snart slipper taket og at du dermed får mer overskudd! Riktig lykke til med det kommende inseminasjonsforsøket. Håper det klaffer for dere denne gangen! Krysser fingre og tær for et pos resultat !

Signerer denne jeg. Satser på at dere lykkes med dette insemenasjonsforsøket [;)]

hiver meg på jeg også!

Spennende å snart være igang igjen! Lykke til!!! [:)][:)][:)]

Back
Topp