Snart er alt over...

Rosa/Blå?

Blir kjent med forumet
I går var vi nok en gang på sykehuset. og jeg slapp unna operasjon....enn så lenge.
siden hcg`n ikke er bra og at jeg nå er over 6 uker på vei og ingen forandringer på ul (var likt nå som jeg det var 4+2) valgte vi og sette i gang med medesinsk abort i går.... det var helt jævelig og skrive papirene, men dette er nok til det beste.
bf er fortsatt helt enestående, og hjelper og støtter meg masse. i morgen formiddag så setter vi i gang med tablettene... han kjører jentungen i barnehagen, føre han må jobbe litt (krevende jobb) så kommer han hjem og er hos meg. pappa`n til jentungen er også helt enestående som hjelper til og har jentungen mer enn han skal ha henne midt oppi dette.
har så mange folk rundt meg/oss. venner, familie, og en av sjefene mine(og bf også)...

Så trist :( :( Sender deg en god klem :) Godt du har gode mennesker rundt deg :)

Tusen takk for det.
Hjelper godt på med ordentlig folk rundt seg.
Ikke meningen og plage dere, med dette...men litt godt og skrive ned litt også.

Du plager ingen!! :) Ønsker deg alt godt videre :)

Her er vi for å dele gleder OG sorger. Er lei meg for at din situasjon ble slik, men det gleder meg å høre at du har god støtte. Det er gull verdt. Og masse lykke til videre <3

Du plager ingen. Det er viktig å snakke om slikt! Sender deg verdens største klem!!

Å så trist å lese :( ønsker deg masse lykke til og håper en ny spire sitter raskt :)

Nå fikk jeg vondt inn i hjertet mitt, tenker masse på dere og håper at du klarer deg fint gjennom dette. Både fysisk og psykisk. Godt at du har så mange rundt deg som støtter og hjelper deg! Jeg skal tenke masse på deg fremover vennen! Stor klem fra meg

For en utrolig lei situasjon! Godt å lese at du har mange gode hjelpere rundt deg. Sender varme tanker! <3

Det er så trist at du må igjennom dette :( Godt du blir tatt vare på. Sender varme tanker og en klem!

Huff, så trasig:( Godt at du har mange fantastiske mennesker rundt deg som du kan støtte deg på. Sender deg mange varme tanker

Sender over mange gode klemmer til deg! Vet hvor vondt det er å gå igjennom en abort og tiden som følger! Ta godt vare på hverandre :) Stoor klem og lykke til videre!

Du plager da ingen, er vell derfor babyverden er her, slik at man kan skrive ned det som skjer, trenger jo ikke bare være det positivite, for det er ikke bare positivt det som skjer! Leit å høre, men kjekt å høre at du har så mange snille folk rundt deg <3

Vil bare gi deg en god klem og lykketil videre<3 Godt du har så mange gode mennesker rundt deg :)

Back
Topp