Snart enda en mnd over.

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
HurraHurra, snart er april over og mai starter, så fort svangerskapet går synes jeg:) Koser meg sånn med lille i magen som sparker og gir tegn dagen lang<3 plagene ja de er der:P men gledene er så mye større!
22 uker i dag:)!! Hvor langt er du kommet??

Ja tiden flyr:-) er så deilig:-) jeg er 21 uker idag, og begynner endelig å kjenne liv hver dag ♡

22 i dag jeg også! :) Synes allerede det er vemodig at det skal ta slutt, spesielt siden dette er den siste vår. Elske å gå gravid denne gang selv om det er mye vondter og plager :P

Ja er det ikke flott!:) Jeg er 19+6! Om to dager er jeg halvveis er det ikke så?? Wee!

Endelig i god form og ved godt mot og mai går ihvertfall fort!:)

22 i dag jeg også! :) Synes allerede det er vemodig at det skal ta slutt, spesielt siden dette er den siste vår. Elske å gå gravid denne gang selv om det er mye vondter og plager :P
Er du ferdig med barn? Jeg også, vemodig! Men vi får kose oss heelt til vi blir lei :)

Her er jeg 23 uker i morgen. Koser meg med alt av plager,vondter og sparking. Men sier bare heldigvis at vi skal ha flere :P for er litt vemodig å at det tar slutt med struttemage og masse bevegelser inni magen. Da er det bare å si velkommen deigmage og joggeklær :P

Så godt vi snart er halvveis eller over alle sammen:)!! dere som har deres siste svangerskap får nyte til siste rest,da blir det kanskje litt tyngre og mere slitsomt:P

SmarteMedBarn, ]Jeg er 18+5 og gleder meg SÅNN til den dagen jeg kjenner liv!!! Håper jeg kjenner det om en uke eller to :)

jeg er førstegangs og kjente kun enn liten boble i uke 17-18. Var så ivrig på å kjenne liv! Så da jeg var 18+6 kjente jeg første spark(samboer kjente faktisk det også:) og etter et kjenner jeg hver dag,og nå hele tiden. Veldig koselig. får liksom mitt eget forhold til frøkena i magen<3 veldig altoppslukende da:p hehe blir aldri lei

SmarteMedBarn, ]Jeg er 18+5 og gleder meg SÅNN til den dagen jeg kjenner liv!!! Håper jeg kjenner det om en uke eller to :)

jeg er førstegangs og kjente kun enn liten boble i uke 17-18. Var så ivrig på å kjenne liv! Så da jeg var 18+6 kjente jeg første spark(samboer kjente faktisk det også:) og etter et kjenner jeg hver dag,og nå hele tiden. Veldig koselig. får liksom mitt eget forhold til frøkena i magen<3 veldig altoppslukende da:p hehe blir aldri lei

Jeg kjente faktisk en liten boble i uke 15 (tror jeg det var, etter jeg ble satt en uke bakover i tid på OUL så er jeg blitt totalt forvirret i disse ukene). Den bobla var ulikt alt annet jeg har kjent før, så jeg er rimelig sikker på at det var frøkna mi som sa i fra at hun var der :)

Jeg kjente faktisk en liten boble i uke 15 (tror jeg det var, etter jeg ble satt en uke bakover i tid på OUL så er jeg blitt totalt forvirret i disse ukene). Den bobla var ulikt alt annet jeg har kjent før, så jeg er rimelig sikker på at det var frøkna mi som sa i fra at hun var der :)

Ja alltid litt vanskelig i starten det,men det er helt sikkert frøkena:) fordi det kjennes ikke ut som ting man har kjent før vil jeg si. Du har masse å glede deg til da,veldig stas med masse bevegelser i magen!

Back
Topp