Snart en uke med hodepine :-s

Vicimama

Flørter med forumet
Jeg er så plaga med hodepine for tida! Har hatt det hver dag i snart en uke og det begynner å bli slitsomt...... Jeg tror kanskje det er spenningshodepine som kommer av at jeg får en litt stiv gange når jeg får vondt i bekkenet, og derav stiv nakke/rygg. Er 50 % sykmldt på jobben pga bekkenet men sliter på slutten av dagen med det vonde bekkenet. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. har jo lyst å jobbe!! Kanskje det kan hjelpe med fysioterapi???
Andre som er plaget med hodepine? Ideer om hva jeg kan gjøre??

Jeg er veeeeldig plaget med hodepine og migrene. Drikk mye vann, det er ekstra viktig i varmen. Hvis du har spenningshodepine burde du ta strekke øvelser, strekk nakken alle veier bortsett fra bakover, det er ikke bra. Du kan ta Paracet når du har det ekstra ille. Det er nok lurt å få en henvisning til fysioterapeut og.

God bedring:)

Jeg har fryktelig mye hodepine/migrene... Hatt det i mange år, egentlig, men er blitt verre nå... Drikk vann! Og du burde absolutt prøve fysioterapi, jeg fikk henvisning av legen min i går.. Ellers har jeg brukt naprapat som har fungert veldig fint for min del, men det koster jo en del da.. Men er verdt et forsøk begge deler!

Jeg har også hodepine så og si hver dag, men heldigvis er det ikke så sterkt. 

På meg hjelper det å unngå stress, være passe fysisk aktiv og få mannen til å massere skuldrene, nakken og ryggen. 

Sliter med hodepine her også. En del av det er fordi jeg ikke er flink nok til å bruke arbeidsbrillene mine, noe er varmen og noe er stress tipper jeg. Så når helga er på plass så senker jeg skuldrene og drikker masse vann så føler jeg meg bedre.

Jeg har også slitt en del med hodepine. 4-5 dager på rad i perioder. Jeg har blitt anbefalt akupunktur. Hvis du ringer føden og sier hvor plaget du er, kan de gi deg akupunktur ca 2 dager i uken. Det er gratis! Skal selv ringe etter pinse. God bedring:)

Kjenner meg så igjen i plagene dere beskriver, og har selv hatt konstant hodepine siden mandag. Tror dessverre hodepinen har blitt forverret i denne deilige varmen. ;-) Men kan vi få oppfølging av fødeavdelingen? Det visste jeg ikke. Hører gjerne mer om det! Hilsen meg

Tusen takk for tips jenter :-) Mange som sliter litt med hodepine her. Kanskje det også kan ha noe med graviditeten og hormoner å gjøre også?? 

Tusen takk for tips jenter :-) Mange som sliter litt med hodepine her. Kanskje det også kan ha noe med graviditeten og hormoner å gjøre også?? 

Det er helt normalt å ha hodpine i svangerskapet. Jeg var veldig plaget sist, men da jobbet jeg også ekstremt mye. Denne gangen har det faktisk ikke vært så ille. Men jeg har ikke like høyt bt denne gangen heller da.

Back
Topp