Snart bare 6 mnd igjen

*Gullungene*

Forumet er livet
....og jeg føler meg litt stressa!
Bryllup - når skal man gjøre hva? Hjelpes!
Invitasjonene må i første omgang bli ferdige, og jeg må slankes, slik at kjolen kan sys inn... joda, nok å ta seg til!

Dere som har sydd inn kjole, hvor lenge før gjorde dere det?

Ja, tiden flyr![:D]

Det er alltid mye som skal ordnes, men husk å få unnagjort alt før dagen er her, så du har minst mulig å tenke på den dagen, og bare kan NYTE![:)]

jeg sydde inn kjolen min, jeg tror jeg gjorde det et par måneder før jeg, men kanskje det var enda senere?

En rask sjekkliste er; lokale, klær (sko, undertøy og kjole også - mannen må sikkert ha sorte dress-sokker), ringer, frisør, blomster, musikk/underholdning, mat, drikke, toastmaster, forlovere, transport, overnatting

Ja nå nærmer det seg.
Jeg sydde inn kjolen 1 mnd før, men butikken sydame eller må du skaffe selv?
Ellers ting så jeg begynte å tenke på rundt 6 mnd var
Frisør,sminke og hudpleier hvem jeg skulle bruke og bestille time.
kake,blomster,mat,musikk i kirken og unner festen,transport,gaveliste,gjetsegave, pynt til bord.
Lykke til med innspurten og kos deg/dere
Skal dere på noe brudeshowe?

Hjeeelp, det er MYE å tenke på!

Vi har ordnet med:

* Klær til oss begge + Nora
* Barnepass
* Kirke
* Lokale
* Forlovere
* Toastmaster
* Gjesteliste
* Bryllupskaka (svigermor skal lage den med ei hun kjenner)

Det som er startet med, men ikke 100% avklart er

* Skredder
* Frisør (får vite mer på mandag)
* Bryllupsreise
* Meny
* Transport
* Ønskeliste

...husker jo ikke alt i farten
* Invitasjoner

Jeg måtte sy inn kjolen min to ganger. Gjorde det først en gang, men så ble den for stor når det nærmet seg, så da måtte jeg en gang til. Så det kan være lurt å avtale med noen og så høre hva hun eller han synes om tidspunkt.

Jeg brukte en sånn bryllupsbok og i den fant jeg en liste over ting som måtte gjøres og når det burde gjøres...kjekk å ha. Finnes sikkert på nett også.

HVor er bryllupet igjen?

Ting jeg puslet endel med også var en morsom powerpoint som presenterte gjestene, og bordprogrammer med presentasjon av gjestene, gjestekart, meny, og litt morsom info om oss og noen bilder. Og kirkeprogram og bordkort. Lagde alt selv, så da tok det jo litt tid.

Det kan være lurt å avtale med noen som skal pakke ut gaver på selve dagen, skaffe en fotograf, tenke ut pynt.

Back
Topp