Snart 8 mnd siden...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Sitter her og tenker på at det snart er 8mnd siden jeg sluttet å røyke...er litt stolt..trodde aldri at JEG kunne slutte..[:D] Hadde røyka i 13år (var røykfri da jeg gikk gravid + 3 mnd etter fødsel) Astmamedisinen trenger jeg ikke lenger.Ikke hoster/kremter jeg lenger...ganske så herlig egentlig[:D][:D]

Måtte bare "skryte" litt...[:)]

Er jeg ikke fliiiiiink vell?? [8D]

så bra, du er superflink[:)] og deilig at du har fått merkbar bedre helse som premie[:D]

ORIGINAL: Skravlemor

så bra, du er superflink[:)] og deilig at du har fått merkbar bedre helse som premie[:D]

Takk takk[:D][8D]

Ja er ganske så herlig å slippe den tunge pusten og pipingen i brystet[:)]

ORIGINAL: Sillien

KJEMPEFLINK!!!! gratulerer!!!!

[:D] Takk

Du har all grunn til å skryte og være stolt av deg selv[:D][:D][:D]

Du har vært superflink[:D]

Veldig veldig flink!! [:D]

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Du har all grunn til å skryte og være stolt av deg selv[:D][:D][:D]

Du har vært superflink[:D]

Tusen takk..[:D]

Filler'n, nå leter jeg etter "liker" knappen igjen!!![:@]

Men uansett: Stå på, du er flink[:D]

flinka! før du vet ordet av det har det gått mange år!!
(snart 6 år siden jeg slutta)
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

flinka! før du vet ordet av det har det gått mange år!!
(snart 6 år siden jeg slutta)
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så flink du har vært...ja tiden flyr[:D]

kjempeflink!!!
mannen her slutta, og begynte igjen i smug. ble så utrolig lei meg. hadde spart opp 10 000 i en konvolutt, for eg skulle overraske han med bunad siden han var så flink å slutte(han ønska seg bunad)
kan trygt si at de pengene ikke går til han[:@] (skal kjøpe noen møbler eg vil ha til stua, så de går jo til oss begge på en måte[8D], eg klare ikkje svi de av på en sydentur, det blir for hevngjerrig..)

men nå skal han slutte igjen sier han, og eg gått med på at han(vi) får lov å kjøpe seg en ATV eller oppgradere bil nr 2 til en Toyota Land Cruiser. Men den selges igjen den dagen han tar et eneste drag av en sigarett[:'(]

Back
Topp