Snart 42 uker. ..

bomsa

Flørter med forumet
Er sååååå lei nå!!! Hele familien (besteforeldre og tanter onkler inkludert ) er I ventebobla, men snuppa som skulle kommet 23 mars lar vente på seg :-( var på overtidskontroll I går, å fikk vite at jeg hadde ynkelige 1cm åpning, var langt fra moden og at snuppa lå høyt I bekkenet :-(

Heldigvis ny time I morgen, så får strippet en gang til da :-) har ikke lyst å bli satt I gang, for legen mente at med baby på ca 4,5kg var det viktig med naturlige rier for de fungerer visst best...

Utrolig frustrerende å gå lenger over med nr2 enn med nr1... men må vel smøre meg med tålmodighet her...

Flere med baby I magen enda her eller?

Uffda, stakkars deg!:dead: har selv termin i dag, og har vært lei i flere uker allerede...:wtf:
Min første kom naturlig 1 uke før termin, så føler nesten jeg er på overtid nå...

Blir visst april-babyer på oss da!:p

Går også og venter fortsatt. Men har jo ikke passert termin. Hadde menstermin i går og ul-termin 2. april.

Vært på kontroll i dag, og alt er bra. Ingen tegn til at noe skal skje med det første. Storesøstrene kom begge før termin, så hadde egentlig trodd det skulle ende opp med marsbaby, men nå må jeg nok bare innse at det blir april. Blir nok fint det også :)

Går fortsatt å ruger her også:happy: 5 dager på overtid. Har vasket hus å gått en lang tur i dag, men ingen action enda. Har hatt irriterende sammentrekkninger i over ei uke, men ingen rier:dead:. Blir nok igangsatt uti april en gang:p.

Går også og venter fortsatt. Men har jo ikke passert termin. Hadde menstermin i går og ul-termin 2. april.

Vært på kontroll i dag, og alt er bra. Ingen tegn til at noe skal skje med det første. Storesøstrene kom begge før termin, så hadde egentlig trodd det skulle ende opp med marsbaby, men nå må jeg nok bare innse at det blir april. Blir nok fint det også :)

Trekker tilbake det med ingen tegn. Nettopp fått tegningsblødning, og kjenner litt menssmerter. Men vet det fortsatt kan gå noen dager før fødselen starter skikkelig. Men litt spennende at det skjer noe da :D

Last edited:
Hadde ikke gjort noe det ;-) masse guff (slim) iløpet av dagen og en del harde samnentrekkninger, så håper det skjer i natt eller I mårra her :-) fortalte det til sambo, å mi lurer litt på om noen tross hvis vi ringer rundt I mårra å forteller at lillesøster ENDELIG er kommet :-p

Heier på dere :D

På kontroll I dag, ogvar 2 cm åpning og ikke helt moden... ikke mye 9 dager på overtid :-( men var jo dobbelt av hva det var på onsdag :-) kikket også på ctgen og var oppe I 50 på den som måler livmoraktivitet, så det er jo flott :-) håper virkelig det starter av seg selv I dag eller I mårra... blir satt I gang på søndag, å har jo ikke lyst til det...

Back
Topp