Snart 4 års kontroll

Ida82

Forumet er livet
Hørt at barna blir spurt om å skrive navna sine da. Men altså, tviler på at snuppa her klarer det. Eller ho klarer å skrive noen bokstaver (A, I, M, O, S)  men de er hulter til bulter. Og ho kan alfabetsangen og kan mange bokstaver (når vi spør om de enkelte så peker ho på de). Jeg er kjempe stolt av ho altså, syns ho er kjempe flink. Men forventer de på helsestasjonen at ho kan skrive navnet sitt???
 
sjefen her i huset kan ikke å skrive navnet sitt værtfall. har prøvd å lære henne det ved å styre handa hennes eller få henne til å herme etter det jeg har skrevet. men hun får det ikke til. ikke vet hun hva bokstavene heter eller. men om vi spør om hvem sin bokstav f.eks M er så svarer hun lillebroren sitt navn(heter Mikael). og på et skap i b.hagen så henger det lapper over alle barna i storbarn avd. og når jeg peker på disse navnene så vet hun hvem som er hvem.
 
De forventer ikke det..
Det er jo noe av det førskolebarna i bhg øver på i førskolegruppa. (5 års alder)
Og husk at alle barn lærer seg ting på forsjellige nivåer uavhengig av alder alltid :)

har isabella fått innkalling??
 
Nei ok, det var jo bra!!! Selvom ho hadde vel "bestått" noe av det bokstav greiene. Nei ho har ikke fått innkalling enda. Men er jo ikke lenge til disse "små" er 4 år :/

Åssen går det med Vilde Marie??? Har ho hatt flere av de anfalla nå?
 
okei :) Nei tia flyr så er nok ikke lenge til innkallelsene ligger der. Er ca 6 mnd siden sist.. Men så datt hun ned trappen på torsdagen og fikk et anfall, og skallet til fetteren sin her i går. Og fikk et anfall til da..Så nå er vi vist igang igjen. Frøkna er en utfordrer og utforsker på samme tid. Og det ender ikke alltid slik det burde. Litt mer erfaringer i livet vil nok gjøre seg Hehe..
 
Off stakkars. Og stakkars deg også. Høres jo nesten ut som en nerve som ligger i klem og som blir trigget hver gang ho slår hodet? Får håe det blir lenge til neste gang. Ja man får erfaringer takk og lov. Og de anfallene er jo sikkert ikke like skumle for dere som foreldre lengre. Selvom de sikkert er ille nok!!!!!!
 
ja det virker som det kan være noe sånt ja...
rart er det hvertfall.
Er ikke så skummelt for oss lengre nei.. vi er jo vant med det nå på en måte.
men er jo ekkelt å se på... og en ekkel opplevelse for henne.
Men vi skal ikke klage.. kunne hatt det mye oftere :)
 
Jo du kan jo absolutt klage. Er ikke noe gøy når barna skal bli rammet av noe. Og jeg kan jo bare prøve å sette meg inn i den situasjonen, og det får meg til å grøsse. Håper virkelig at det er veeeeeeeldig leeeeeeeeeeeeeeeeenge til neste gang, eller helst av alt at det ikke skjer igjen ever!!!!! Du er en god mor!!!!
 
åååh ida du er jo bare nyyydelig emoticon
 
Back
Topp