• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Snart 4 år og lukter mann!

Mesaana

Forumet er livet
Jepp, sendte sønnen min i bhg i dag og han luktet mann. Grunnen: I dag tidlig, så skulle han bare på do og tisse litt før vi skulle kjøre, siden han fikser det selv så tok jeg å pakket rent tøy i sekken hans. Når han kommer ut igjen har han tatt seg tid til å snoke i skuffen til pappan og lånt deorullen hans, og lukter der etter.

Dette er jo noe han har lært av oss, siden han som regel dilter etter oss på badet når vi tar morgen stellet og når vi dusjer. Før så rullet han det på klærna, men nå har han da skjønt at det skal rett på huden i armhulen. Syns ikke så mye om det, for det er alkohol i pappan sin, hender han låner min, de er alkoholfri men inneholder så klart aluminiun klorid som de fleste deoer. Har også prøvd å gi han en tom en, som liksom skulle være bare han sin, da sa han: Men mamma, den e tom, skal i søppla dinna!![8|][>:]

Noen smarte tips til hva jeg skal finne på, finnes det deoruller uten alkohol og div andre rare stoffer? Har prøvd å legge det høyere oppe, men han er en mester til å klatre, syns nesten det er mer skummelt.[&:]

Kanskje å tynne ut en mild hudkrem og ha opp i hadde funket, men da er spørsmålet, hvordan få det opp i, den kula sitter ganske godt.[>:]

Popp ut kula på deoen og ha oppi noe tynn hudkrem eller noe som kan likne kanskje?[:)]

Skal også nevnes at han bruker å "barbere" seg sammen med pappan. Han har en egen høvel, pappan pirket ut bladene, så de står med håndkle knytet rundt hofta og barberer seg sammen. Har bilde av, men vet ikke om jeg tør å legge ut.[8D]

Hahaha, tenker han imponerer småripsa i barnehagen nå ja

ORIGINAL: Gæmmis

Hahaha, tenker han imponerer småripsa i barnehagen nå ja

hehe, han leker mye med jentene i hverfall[8D]

ORIGINAL: alltidlente

ORIGINAL: Vani

hvis du ikke vil at han skal gjøre det, så er det noe som heter "nei, det får du ikke lov til".

Det høres kanskje vanskelig, men det er egentlig ganske lett.

litt enig i det..

Klart det er det. Men litt sent nå, siden det var greit når han bare tok det på klærna og når han god tok en tom en.

Og for barn i den alderen så er det veldig stas å få gjøre som de voksne. Så vist jeg kan fikse det sånn at han kan få sin egen, så gjør jeg heller det, enn å begynne å nekte han noe som var greit før.[:)]

ORIGINAL: Lalle88

ORIGINAL: Mesaana

Skal også nevnes at han bruker å "barbere" seg sammen med pappan. Han har en egen høvel, pappan pirket ut bladene, så de står med håndkle knytet rundt hofta og barberer seg sammen. Har bilde av, men vet ikke om jeg tør å legge ut.[8D]

Legg ut!![:D][:D]

Herlighet så søtt! Synes jeg ser det[:D]

Har alt pillet ut kula, men kom på jeg ikke har noe krem å ha opp i. Har Aderma, men syns den kanskje er litt vel dyr til sånt.[8D]

Skal også rydde til ei skuffe til han, sånn at han har sin egen skuffe som han kan ha barberhøvelen, tannkremen, fluortabelettene og etter hvert deoen sin i. Så kanskje han lar mine og samboren sine skuffer være i fred.[:D]

Her er et bilde forresten. Samboeren syns ikke noe om at jeg legger ut bilde av han på nett, så blir bare guttungen, men ser så vidt i pappan vedsiden av der.[:D]

Her er et bilde forresten. Samboeren syns ikke noe om at jeg legger ut bilde av han på nett, så blir bare guttungen, men ser så vidt i pappan vedsiden av der.[:D]

Ojojoj, for en tøffing, helt herlig bilde, da [:D]

ORIGINAL: Lille Lu

Ojojoj, for en tøffing, helt herlig bilde, da [:D]

Er så søt atte, studerer nøye hvordan pappan gjøre det og etter aper ganske nøyaktig. Hjelper ikke på at han har samme kroppstype i holdning som pappan heller da.[8D]

Back
Topp